Sari direct la conținut

Romtelecom mizeaza pe servicii noi la CERF 2007

SmartFinancial.ro

Standul Romtelecom va gazdui vizitatorii intr-un spatiu cu totul original, care recreeaza conceptul ultimului spot ClickNet, intitulat sugestiv Identity.

Ideea creativa a standului Romtelecom din acest an are la baza cele mai noi si mai de succes proiecte ale companiei si a fost materializata de unul dintre cei mai apreciati scenografi romani, Dragos Buhagiar.

La standul Romtelecom, vizitatorii sunt invitati in lumea diversa si complexa a tehnologiei, pentru a testa atat experienta „internauta” oferita de companie, cat si experienta televiziunii digitale de cea mai buna calitate.

Brandul de Internet de banda larga ClickNet este unul dintre produsele de succes ale Romtelecom, inregistrand pana in acest moment peste 150.000 de clienti, impreuna cu serviciul de televiziune digitala Dolce, care a convins peste 200.000 de clienti la mai putin de sase luni de la lansare.

In plus, in interiorul standului, vizitatorii vor testa si MTV on Demand, prima platforma muzicala online lansata recent de Romtelecom, in colaborare cu MTV Romania. O premiera pentru editia din acest an a CERF este site-ul dedicat www.cerf.clicknet.

ro, care va constitui legatura permanenta intre Romtelecom si vizitatorii sai.

Pe aceasta pagina de Internet vizitatorii standului Romtelecom vor putea sa isi exprime impresiile, dar si sa consulte programul actiunilor companiei la CERF. De asemenea, cele mai haioase fotografii realizate in zona ClickNet vor fi postate pe aceasta pagina de Internet.

In acest an, Romtelecom a pregatit pentru vizitatorii sai si o serie de concursuri, care vor fi raspatite cu premii semnificative. Concursurile ClickNet vor avea ca miza un abonament gratuit la ClickNet 2.5 Mbps, valabil pe o perioada de 1 an, pentru cei care se aboneaza, in perioada CERF, la serviciul de Internet al Romtelecom.

Concursul pentru castigarea unui abonament ClickNet va avea loc o data pe zi, pe intreaga perioada de desfasurare a CERF-ului, iar castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti.

Un alt premiu consta intr-o invitatie de doua persoane la B`estival si se acorda, o data pe zi, in toate cele 5 zile de CERF, pentru cea mai haioasa fotografie realizata in standul Romtelecom, zona ClickNet.

De asemenea, cei care vor raspunde corect unor intrebari despre ClickNet, vor fi rasplatiti cu ceasuri SWATCH.

Integral in Smart Financial

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro