Sari direct la conținut

Pe scurt: Andy Lita – la conducerea OgilvyInteractive. Campanie pentru Ziua Barbatului. Dilema veche se relanseaza. Apare numarul 2 al publicatiei "Decat o Revista"

HotNews.ro

Andy Lita a fost numit business director al OgilvyInteractive, pozitie din care va coordona operatiunile de digital ale intregului grup Ogilvy. Bergenbier anunta o ampla campanie de promovare a Zilei Barbatului – 5 mai. Dilema Veche apare incepand de joi intr-o noua forma grafica si insotita de o colectie DVD cu filmele lui Chaplin. Iar vineri apare numarul doi al publicatiei-experiment „Decat o Revista”.

  • Operatiunile in domeniul digital ale intregului grup Ogilvy in Romania intra sub coordonarea lui Andy Lita, numit business director al companiei OgilvyInteractive. Andy Lita a condus, in ultimii sase ani, o parte din operatiunile OgilvyAction la nivel local. El va conduce OgilvyInteractive alaturi de Vasile Alboiu, creative director. Parteneriatul companiei cu Senior Interactive va continua sub forma colaborarii in zona de programare, potrivit unui comunicat de presa.
  • Bergenbier anunta o ampla campanie de promovare a evenimentului Ziua Barbatului – 5 mai, campanie centrata in jurul unui imn dedicat barbatilor si celebrarii lor. Campania va cuprinde toate mediile de comunicare si va dura din luna aprilie pana dupa Ziua Barbatului, incluzand si o platforma online – ziuabarbatului.ro. Vezi mai multe in comunicatul de presa.
  • Revista Dilema veche apare, de joi, 8 aprilie, intr-o noua forma grafica si cu un numar mai mare de pagini, urmand sa fie distribuita impreuna cu o serie speciala de DVD-uri ce contin filme realizate de Charlie Chaplin. Acestea deschid „Colectiile cu dichis” care se vor distribui impreuna cu „Dilema Veche”, primul film fiind „Dictatorul”, lansat acum 70 de ani. Pretul revistei impreuna cu DVD-ul este de 11,99 lei, iar fara DVD – 3.99 lei. Fiecare editie a revistei va include si un dosar tematic. Vezi mai multe in comunicatul de presa
  • Vineri apare al doilea numar al publicatiei „Decat o Revista”, conceputa initial ca proiect unicat menit sa dea un exemplu „cum ar putea sa arate si ce ar putea sa contina o revista (…) care sa respecte standarde inalte atat editorial, cat si vizual”. Al doilea numar are 128 de pagini si va fi distribuita in Bucuresti in librariile Carturesti si Anthony Frost, iar in tara prin reteaua Carturesti. Vezi mai multe in comunicatul de presa
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro