Sari direct la conținut

Strategia BlaBlaCar: Livrează, adună feedback, îmbunătățește, repetă. Cum s-a extins startup-ul în 19 țări în 5 ani

HotNews.ro
BlaBlaCar, Foto: StartupCafe.ro
BlaBlaCar, Foto: StartupCafe.ro

BlaBlaCar a apărut în 2006 și este unul dintre puținii unicorni ai Franței – un start-up evaluat la peste 1 miliard de dolari. Serviciul de ride-sharing este disponibil în prezent în 22 de țări, iar platforma are peste 70 de milioane de utilizatori, dintre care opt milioane sunt șoferi activi. Startup-ul a înregistrat o creștere masivă în ultimii ani, după ce s-a extins în 19 țări noi între 2011 și 2016. Compania a reușit să crească astfel păstrând filozofia sa de afaceri: „ceva făcut e mai bun decât ceva perfect”.

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro….

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro