Un brand de lux a anulat o prezentare de modă în Shanghai din cauza unei reclame la mâncare
Dolce & Gabbana a anulat miercuri o prezentare de modă, după ce o serie de reclame în care o femeie chineză încearcă să mănânce pizza și spaghete cu bețisoare, a fost criticată de celebritățile chineze pe social media, scrie Reuters.
Acesta a fost cel mai citit subiect de pe platforma chineză Twitter Weibo, cu mai mult de 120 de milioane de citiri. Mulți utilizatori au declarat că au fost deranjați de tonul sever al naratorului în campania „Eating with Chopsticks”.
După difuzarea reclamelor, pe internet au apărut o serie de capturi de ecran cu mesaje de pe Instagram ale designerului Stefano Gabbana în care face observații disprețuitoare despre China.
Ulterior, brandul de moda de lux și-a prezentat scuzele într-o postare în chineză pe Weibo, menționând că le-a fost spart contul de Instagram. „Ne pare rău pentru impactul și prejudiciul pe care aceste remarci neadevărate le-au avut asupra Chinei și poporului chinez”, a spus acesta.
Miercuri noaptea, brandul a anulat spectacolul din Shanghai, fără a explica care este motivul sau dacă va fi reprogramat. „Ne pare rău pentru inconvenientele pe care le-a cauzat această decizie”.