Singapore a câștigat expunere media online de peste 700 milioane dolari, în urma summitului Trump-Kim
Singapore a câștigat peste 700 milioane dolari în expunere, în urma summitului Trump-Kim, conform unui analist al Melwater, citat de The Straits Times.
Singapore a cheltuit în jur de 20 milioane dolari, jumătate din sumă fiind costuri cu securitatea. Mai puțin de 5 milioane dolari au fost costuri cu mass-media, inclusiv centrul media internațional pentru 2.500 jurnaliști.
Compania de informații media Meltwater estimează că valoarea publicității online bazată pe menționarea globală a țării pe parcursul celor trei zile, cât liderii au fost acolo, se ridică la 270 milioane dolari. Luând în considerare și efectele de după summit, valoarea publicității a urcat la 767 milioane dolari.
Suma ar putea fi mai mare dacă se ia în calcul și valoarea de pe print, transmisiunile și mențiunile de pe rețelele de socializare.
Meltwater spune că a ajuns la estimările sale înmulțind numărul de persoane la care au ajuns știrile cu 0,025, care reprezintă probabilitatea ca cineva să citească un articol, și apoi cu 37 de cenți, ce reprezintă formula din industrie pentru valoarea monetară a cuiva care citește un articol.
În special hotelurile au câștigat cea mai mare parte a atenției. Circa jumătate dintre articolele online, peste 20.000, au menționat Capella, unde s-a desfășurat prima zi de summit. Hotelurile unde au stat cei doi lideri Shangri-La și The St. Regis, fiecare a fost menționat într-o cincime din articole.
Pe lângă expunerea în media, Singapore ar fi câștigat 7,2 milioane dolari în cele trei zile de summit, având în vedere încasările din turism, suține Michael Chiam, lector senior la Ngee Ann Polytechnic.