Sari direct la conținut

Telekom Romania, la 30 iunie 2015: Crestere a numarului de abonati TV, dar scaderi pe internet si telefonie fixa/Pe mobil, numarul clientilor a scazut cu 2,2%

HotNews.ro
Nikolai Beckers, seful Telekom Romania, Foto: Hotnews
Nikolai Beckers, seful Telekom Romania, Foto: Hotnews

Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) avea peste 1,42 milioane de abonati TV (cablu, satelit si IPTV) la 30 iunie 2015, in crestere cu 2,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa pe internet numarul abonatilor a scazut cu 3% pana la 1,2 milioane utilizatori, iar pe telefonie fixa a scazut cu 1,4% pana la 2,16 milioane de linii fixe, arata datele grupului elen OTE. In aceeasi perioada de referinta, numarul clientilor Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote) a scazut cu 2,2% pana la 5,86 milioane de utilizatori (n.a SIM-uri valabile).

Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) a inregistrat in primele sase luni din acest an venituri de peste 299,2 milioane euro, in scadere cu 2,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, arata datele publicate joi de grupul elen OTE.

In trimestrul doi din 2015, Telekom Romania Communications a raportat venituri de peste 150,5 milioane euro, in crestere cu 0,5% fata de trimestrul similar din 2014. Operatorul a raportat o pierdere operationala de 10 milioane euro in prima jumatate a acestui an, din care o pierdere operationala de 9,9 milioane euro a fost raportata numai in trimestrul doi din 2015.

Conform informatiilor Telekom Romania, numarul de clienti care utilizeaza serviciile integrate MagentaONE a depasit 124.000, ceea ce a generat o crestere relevanta a veniturilor din mobil de 170% in trimestrul doi din 2015 fata de acelasi trimestru din 2014.

  • „Succesul serviciilor integrate oferite sub umbrela MagentaONE este reflectat de o crestere constanta, cu peste 124.000 de clienti la sfarsitul lunii iunie, cu 36.000 mai multi decat in primul trimestru al acestui an. Portofoliul de business al operatiunilor mobile a continuat sa se dezvolte, cu o crestere de 6,4% a bazei de clienti si venituri din servicii mai mari cu 18,8%. Mai mult, implementarea dinamica a tehnologiei FTTH a continuat si in T2. Pe termen mediu si lung, estimam ca aceasta sa genereze rezultate pozitive in ceea ce priveste veniturile si abonatii si ne asteptam ca noii clienti si cei existenti sa aleaga beneficiile acestei tehnologii”, a afirmat Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar, grupul de companii Telekom Romania.

Telekom Romania Mobile Communications (n.a fostul Cosmote) a raportat in primele sase luni din acest an venituri totale de 208,2 milioane euro, in scadere cu 5,3 % fata de aceeasi perioada din 2014. In trimestrul doi din 2014, operatorul a inregistrat venituri totale de 105 milioane euro, in crestere cu 3,3% fata de acelasi trimestru din 2014.

Baza clientilor postpaid a crescut cu 4,3% comparativ cu T2 2014, ajungand la 28% din totalul bazei de clienti.

Conform propriilor informatii, „in prezent, Telekom Romania ofera acoperire 4G pentru 57% din populatia urbana si pentru 32,4% din populatia totala (urban si rural). In Bucuresti, 4G acopera 98% din suprafata oraselor, in timp ce in Brasov si Poiana Brasov, destinatii turistice principale, acoperirea este de 98% si 100%. In plus, Telekom ofera o conexiune avansata bazata pe tehnologie dual carrier HSDPA 3G care permite viteze de aproape 43,2 Mbps in 271 orase si peste 5.287 localitati”.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro