UPC a castigat 15.700 de clienti in trimestrul doi din acest an prin achizitia retelelor de comunicatii prin cablu Tita si Greenzone din judetul Prahova
UPC Romania a castigat 15.700 de clienti prin achizitii in trimestrul doi din acest an, care au adus operatorului de comunicatii prin cablu 13.500 de noi abonamente de cablu TV si 6400 de abonamente de internet, se arata in raportul facut public miercuri de grupul Liberty Global. Contactati de HotNews.ro, oficialii UPC Romania au declarat ca „achizitiile la care face referire raportul Liberty Global sunt retelele Tita si Greenzone, achizitionate de UPC Romania. Aceste retele acopera zona Prahova, mai precis Mizil si Urlati. Vom continua achizitiile si investitiile in infrastructura, pentru extinderea zonei de acoperire a retelei noastre”.
Reteua Tita apartinea firmei Tita & Company (TCCOM) din judetul Prahova, unul dintre cei mai vechi jucatori de pe piata locala de profil, care a intrat in business la inceputul anilor ’90, dupa cum a relatat ZF in luna mai din acest an. Potrivit ZF, TCCOM, compania preluata de UPC, avea operatiuni in Mizil si Urlati si in localitatile din jur, si un portofoliu de aproximativ 15.000 de servicii de televiziune si internet si era detinuta de Ion Tita, 59 de ani”.
Intr-adevar, cele mai recente date de la Registrul Comertului (22 mai 2015) arata ca Tita & Company SRL este detinuta integral de Tita Ion (59 de ani).
Cine detinea reteaua Greenzone? Cele mai recente date de la Registrul Comertului (6 iulie 2015) arata ca firma Greenzone Network SRL cu sediul in Mizil, Prahova (conform datelor ANCOM) este detinuta integral de catre Dobre Marian (42 de ani).
Despre extinderea UPC in Urlati prin preluarea retelei Greenzone, precum si despre nemultumirile unor abonati aparute in urma tranzactiei, a scris in 24 iulie 2015 si Observatorulpf.ro.
- Evolutia numarului de clienti UPC la 30 iunie 2015
La 30 iunie 2015, UPC Romania avea in total 1,192 milioane de clienti, in crestere cu 34.300 de clienti fata de aceeasi perioada din 2014 si cu 14.600 de clienti fata de primele trei luni din 2015, conform datelor Liberty Global.
Operatorul a ajuns la 1,18 milioane de abonati TV, in crestere cu 12.200 abonati fata de primul trimestru din 2015. UPC a continuat sa piarda clienti la serviciul TV prin satelit (DTH), respectiv un minus de 4.400 de abonati, pierdere care a fost insa compensata de cresterea numarului de clienti pe cablu analogic (+ 4800) si digital (+11.800).
La 30 iunie 2015, UPC a ajuns la 460.800 abonati de internet, in crestere cu 16.800 abonati fata de primul trimestru din 2015. In aceeasi perioada de referinta, operatorul a ajuns la 327.900 abonati de telefonie fixa, in crestere cu 14.600 abonati.
- Pentru detalii privind rezultatele financiare ale UPC, citeste si: UPC Romania la 30 iunie 2015: Un plus de peste 34.000 de clienti intr-un an, din care 15.700 de clienti au fost castigati prin achizitii in trimestrul doi din acest an