UPC Romania la 30 iunie 2015: Un plus de peste 34.000 de clienti intr-un an, din care 15.700 de clienti au fost castigati prin achizitii in trimestrul doi din acest an
UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, avea in total peste 1,19 milioane de clienti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru din acest an, mai mult cu 34.300 de clienti decat in aceeasi perioada a anului trecut, conform rezultatelor afisate miercuri de grupul Liberty Global. In trimestrul doi din acest an, operatorul de cablu TV a castigat prin achizitii 15.700 de clienti. La 30 iunie, operatorul avea peste 1,18 milioane de abonati TV, 460.800 abonati de internet si 327.900 abonati de telefonie fixa, rezultate in crestere fata de primele trei luni din acest an.
La 30 iunie 2015, UPC Romania avea in total 1,192 milioane de clienti, in crestere cu 34.300 de clienti fata de aceeasi perioada din 2014 si cu 14.600 de clienti fata de primele trei luni din 2015.
- „Tendinta de crestere sustinuta pentru UPC confirma succesul strategiei noastre in Romania. Evolutia pozitiva se bazeaza in principal pe extinderea si modernizarea retelei actuale, precum si pe cresterile de doua cifre in segmente esentiale: internetul si televiziunea digitala.”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.
Operatorul a ajuns la 1,18 milioane de abonati TV, in crestere cu 12.200 abonati fata de primul trimestru din 2015. Operatorul a continuat sa piarda clienti la serviciul TV prin satelit (DTH), respectiv un minus de 4.400 de abonati, pierdere care a fost insa compensata de cresterea numarului de clienti pe cablu analogic (+ 4800) si digital (+11.800).
La 30 iunie 2015, UPC a ajuns la 460.800 abonati de internet, in crestere cu 16.800 abonati fata de primul trimestru din 2015. In aceeasi perioada de referinta, operatorul a ajuns la 327.900 abonati de telefonie fixa, in crestere cu 14.600 abonati.
- UPC Romania a castigat 15.700 de abonati prin achizitii in trimestrul doi din 2015
In raportul grupului Liberty Global se mentioneaza ca UPC Romania a castigat 15.700 de clienti prin achizitii in trimestrul doi din acest an. Mai exact, UPC si-a adaugat prin achizitii 13.500 de abonati de cablu TV analogic si 6400 de abonati de internet.
- Ziarul Financiar scria in luna mai 2015, citand surse din piata telecom, ca „UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a cumparat in cadrul unei tranzactii cu o valoare estimata la 1,5-2 mil. euro, Tita & Company (TCCOM) din judetul Prahova, unul dintre cei mai vechi jucatori de pe piata locala de profil, care a intrat in business la inceputul anilor ’90. TCCOM, compania preluata de UPC, avea operatiuni in Mizil si Urlati si in localitatile din jur, si un portofoliu de aproximativ 15.000 de servicii de televiziune si internet si era detinuta de Ion Tita, 59 de ani”.
Conform informatiilor facute miercuri de UPC Romania, „veniturile nete ale companiei au crescut si ele in trimestrul doi din acest an, excluzand fluctuatiile de curs valutar, care afecteaza negativ veniturile in USD. In lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 10,8% in trimestrul doi din acest an fata de perioada similara a anului trecut.
Datele Liberty Global arata ca in trimestrul doi din acest an, veniturile in dolari ale UPC au depasit 38,7 milioane dolari, in scadere fata de venituri de 43,5 milioane dolari in acelasi trimestru din 2015. In primele sase luni din 2015, veniturile in dolari ale UPC au fost de 77,6 milioane dolari, in scadere fata de venituri de 87 milioane dolari in aceeasi perioada din 2014.
UPC a mai subliniat ca „a continuat sa investeasca in modernizarea si extinderea retelei sale, pentru a oferi acces cat mai multor romani la internet de mare viteza si calitate digitala, astfel ca intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 10%. La finalul lunii iunie 2015, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru peste jumatate de milion de romani, comparativ cu aceeasi perioada din 2014”.