VIDEO Campania "Doneaza Rosu pentru Romania" (Antena 1) mai ia trei premii, inclusiv Aur, la festivalul international de publicitate Cannes Lions. Doua premii si pentru McCann Erickson
Agentiile romanesti au castigat inca cinci trofee in a doua seara de premii a celui mai important festival international de publicitate, Cannes Lions. Campania „Doneaza Rosu pentru Romania”, realizata acum un an de agentia Geometry Global pentru Observator/Antena 1 si care, luni, primise un prim Leu de Argint, a castigat inca trei premii, inclusiv Aurul la categoria PR. Iar McCann Erickson a castigat doi Lei de Bronz, cu campanii realizate pentru Vodafone.
Campania Antenei 1, menita sa incurajeze donarea de sange, a castigat:
- Aur la categoria PR/Media&Arts&Entertainment
- Argint la categoria Media/Use of Screens
- Bronz la categoria Media/Product&Service/Public Health&Safety&Public Awareness Messages
Campania castigase, cu o zi inainte, si un Argint la categoria Promo&Activation
Prezentarea campaniei:
La randul sau, McCann Erickson a castigat doua Bronzuri cu doua campanii realizate pentru Vodafone, astfel:
campania „Bunici de duminica” – la categoria PR/Tech&Manufacturing
campania „Ciobanul Ghita” – la categoria Creative Effectiveness
Prezentarea campaniei „Bunici de duminica”
Prezentarea campaniei Ciobanul Ghita