Sari direct la conținut

Ultimele cifre BRAT: Click ramane lider detasat al presei scrise in pofida scaderii vanzarilor. Jurnalul National a pierdut o treime din  cumparatori

HotNews.ro

​Liderul pietei scrise din Romania, tabloidul Click, a inregistrat cea mai substantiala scadere a vanzarilor medii pe editie in primul trimestru din acest an, comparativ cu ultimul trimestru din 2014, dar se mentine la mare distanta fata de urmatorul clasat, Libertatea, potrivit ultimelor cifre BRAT. Procentual, cea mai abrupta scadere este cea a Jurnalului National, intrat in insolventa si ale carui vanzari medii pe editie au scazut sub pragul de 5.000 de exemplare. Vanzarile celorlalte ziare centrale au stagnat.

Click a pierdut circa 8.000 de cumparatori, dar, cu o medie de 102.824 de ziare vandute in medie pe editie, ramane lider detasat: urmatorul clasat, Libertatea, a vandut in medie doar 66.000 de ziare pe editie in primul trimestru.

Pe de alta parte, Jurnalul National a inregistrat o scadere abrupta, de la 7.400 de copii vandute in medie pe editie in ultimul trimestru din 2014, la 4.970 in ianuarie-martie a.c. (doar media zilnica pentru luna martie este de doar 4.300 de ziare).

Publicatie – Vanzari medii pe editie T1 2015 – Vanzari medii pe editie T4 2014

  • Click – 102.824 – 110.813
  • Libertatea – 65.987 – 64.868
  • Gazeta Sporturilor – 26.243 – 27.180
  • Ziarul Lumina – 21.739 – 21.767
  • Ev. ZIlei – 13.004 – 12.894
  • Romania libera – 10.394 – 10.512
  • Adevarul – 9.474 – 10.013
  • Ziarul Financiar – 6.639
  • Jurnalul National – 4.970 – 7.415

Periodice economice

  • Biz – 7.158 – 7.285
  • Forbes – 6.286 – 6.119
  • Capital – 5.412 – 5.089
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro