Sari direct la conținut

VIDEO/UPDATE Vodafone a investit 6,5 milioane de euro in deschiderea in Bucuresti a unui nou centru de servicii IT si relatii cu clientii pentru cinci piete europene: Peste 2000 de locuri de munca vor fi create in urmatorii 3 ani

HotNews.ro
Victor Ponta si noul CEO Vodafone Romania, la deschiderea unui nou centru regional de servicii in Bucuresti, Foto: Hotnews
Victor Ponta si noul CEO Vodafone Romania, la deschiderea unui nou centru regional de servicii in Bucuresti, Foto: Hotnews

Vodafone a deschis in luna mai, in Bucuresti, un nou centru global de servicii IT si relatii cu clientii pentru operatiunile din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania si Irlanda, investitie pentru dotarea, tehnologizarea si pregatirea noilor angajati fiind de 6,5 milioane de euro. Centrul are acum peste 100 de angajati, pana la sfarsitul anului, numarul angajatilor va depasi 750, iar in urmatorii 3 ani se va ajunge la un numar de peste 2.000 de angajati. Prezent la eveniment, premierul Victor Ponta a multumit pentru continuarea investitiilor in Romania si a dezvaluit faptul ca operatorul a aplicat pentru o schema de ajutor de stat intr-un nou proiect care va duce noi locuri de munca.

  • Ravinder Takkar, noul CEO Vodafone, a precizat ca a fost primit ajutor de stat pentru deschiderea acestui nou centru, pentru activitatile de IT, dar ca ajutorul nu a fost o preconditie.
  • Prezent la eveniment, Razvan Cotovelea, ministrul pentru Societatea Informationala, nu a stiut sa spuna care a fost ajutorul financiar venit din partea statului, indemanand ziaristii sa intrebe la Ministerul de Finante.
  • Potrivit ZF, Vodafone primeste un ajutor de stat de 8,19 milioane euro pentru noul centrul de servicii din Bucureşti
  • UPDATE Datele de la Ministerul de Finante arata ca Vodafone va primi un ajutor de stat in valoare de 8,19 milioane de euro pentru achizitia de echipamente si crearea a 450 de locuri de munca pentru care operatorul estimeaza costuri salariale de 20,48 milioane de euro.

VIDEO Victor Ponta la deschiderea centrului global de servicii IT si de relatii cu clientii Vodafone:

  • „Vreau sa multumesc pentru investitiile Vodafone in Romania. Cred ca este datoria oricarui prim ministru din Europa sa multumeasca oricui creaza un loc de munca, nu mai vorbesc de cineva care creaza 2000. De ieri incepand, avem o noua legislatie privind scutirea de impozit a profitului reinvestit. Urez Vodafonesa aiba profit cat mai mare ca sa-l reinvesteasca scutit de taxe in Romania. Stiu de un nou proiect pentru care compania a cerut ajutor de stat si pentru care va crea noi locuri de munca. Imi doresc ca de fiecare data ca daca Guvernul nu poate sa ajute foarte mult, macar sa nu incurce”, a declarat miercuri premierul Victor Ponta.

Intrebat de ziaristi in ce consta noul proiect IT pentru care Vodafone a solicitat schema de ajutor de stat si daca a fost o preconditie pentru aceasta investitie a grupului britanic, noul sef al Vodafone Romania a precizat ca ajutorul de stat a venit chiar pentru acest nou centru deschis in Bucuresti.

„A venit un ajutor de la stat, dar in nici un caz aceasta nu a fost o preconditie. Am aflat de cateva zile ca acest ajutor s-a dat pentru activitatile din IT, desi centrul functiona de doua luni”, a declarat Ravinder Takkar, noul CEO Vodafone.

Prezent la eveniment, Razvan Cotovelea, ministrul pentru Societatea Informationala nu a stiut sa spuna in ce consta si la cat se ridica ajutorul de stat acordat Vodafone in deschiderea acestui centru de servicii IT si relatii cu clientii. Cotovelea a recomandat ziaristilor sa se adreseze Ministerului de Finante.

Potrivit ZF, Vodafone Technologies România SRL, compania care va opera centrul de servicii inaugurat astăzi de grupul britanic la Bucureşti, a primit un ajutor de stat de 8,19 milioane de euro.

UPDATE Detaliile ajutorului de stat primit de Vodafone Romania:

  • Datele de la Ministerul de Finante arata faptul ca SC VODAFONE TECHNOLOGIES ROMANIA SRL a primit in data de 27 iunie 2014 un acord de finantare din partea Ministerului de Finante pentru „activităţi de servicii în tehnologia informaţiei.
  • Mai exact, pentru „Extinderea activităţii SC VODAFONE ROMÂNIA TECHNOLOGIES SRL prin realizarea unei investiţii iniţiale constând în achiziţia de echipamente și crearea de noi locuri de muncă”, locatia proiectului fiind Voluntari, Ilfov.
  • Vodafone va primi un ajutor de stat in valoare de 8,19 milioane de euro pentru achizitia de echipamente si crearea a 450 de locuri de munca pentru care operatorul estimeaza costuri salariale de 20,48 milioane de euro.

Alte detalii despre acest centru din comunicatul Vodafone:

„Situat in Avrig Business Center, noul Centru (VSS Romania) si-a inceput activitatea in mai 2014 si are acum peste 100 de angajati. Pana la sfarsitul anului, numarul angajatilor va depasi 750, iar in urmatorii 3 ani se va ajunge la un numar de peste 2.000 de angajati.

  • “Ne bucuram ca Romania a fost aleasa pentru infiintarea si dezvoltarea noului centru Vodafone Shared Services, care va ajuta companiile din Grupul Vodafone sa devina si mai eficiente, intr-o piata a telecomunicatiilor extrem de competitiva. VSS Romania va oferi servicii de Asistenta pentru clientii unora dintre cele mai mari operatiuni Vodafone din Europa, dar si servicii IT pentru nevoile interne ale acestor divizii. Noul centru va crea mii de locuri de munca pentru romani, in urmatorii 3 ani, pe masura ce isi va extinde activitatea, fiind cel de-al doilea deschis de Vodafone la Bucuresti, dupa Danubius NOC. Astfel, Romania devine un model de excelenta pentru Grupul Vodafone, datorita calitatilor unice ale fortei sale de munca – performanta in tehnologie si buna cunoastere a limbilor straine”, a spus Ravinder Takkar, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.

Investitia totala a Vodafone Group Shared Services, pentru dotarea si tehnologizarea sediului, precum si pregatirea noilor angajati din Romania, este de aproximativ 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de Euro).

Concret, VSS Romania ofera suport clientilor Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania si Irlanda pentru solicitarile legate de factura si plati, administrarea conturilor si remedierea conexiunilor de date. Ca si canale de comunicare, asistenta este oferita telefonic, prin chat online sau in regim de back-office. Pe zona de IT, serviciile oferite de VSS Romania constau in operatiuni de tip “Help Desk”, pentru activitatile interne ale Vodafone Group si ale celor 5 divizii mentionate, la care se adauga managementul aplicatiilor IT si administrarea bazelor de date.

Centrul aduce oportunitati de angajare atat pentru absolventi, cat si pentru studentii cu profilul adecvat. Vodafone doreste sa recruteze tineri romani cu calitatile necesare, iar cei interesati pot afla detalii despre posturile disponibile, pe www.vodafone.ro, sectiunea Cariere. Toti angajatii VSS Romania beneficiaza de training-uri speciale si oportunitati de a invata mai multe despre particularitatile culturale ale tarilor deservite de catre VSS.

Acesta este al doilea centru international de operatiuni deschis de Grupul Vodafone in Romania. Vodafone a deschis anul trecut, in Romania, centrul de operatiuni de retea Danubius NOC, care monitorizeaza si gestioneaza incidentele de retea pentru 9 operatiuni Vodafone, din Olanda, Germania, Cehia, Ungaria, Romania, Grecia, Albania, Malta si Italia, ce insumeaza 90 de milioane de utilizatori. Ca parte a NOC, Vodafone a deschis recent si un Service Operations Center, dedicat monitorizarii serviciilor M2M furnizate clientilor globali ai Vodafone”.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro