Orange anunta ca sistemul de comanda a taxiurilor, Clever Taxi, poate fi folosit si in Aeroportul Otopeni
Incepand din 30 aprilie, pasagerii care doresc sa comande un taxi in zona Sosiri din cadrul Aeroportului International Henri Coanda din Bucuresti vor putea folosi sistemul Clever Taxi, a anuntat marti Orange Romania. Astfel, Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, in colaborare cu Clever Tech si Orange, pune la dispozitia pasagerilor doua chioscuri cu afisaj digital touch screen ce folosesc acest sistem. Chioscurile permit comandarea unui taxi in mai multe limbi de circulatie internationala si tiparirea unui bon cu detaliile privind compania de taxi comandata, numarul de indicativ al masinii, intervalul de timp estimat pana la sosirea taxiului, numarul de telefon al dispeceratului si adresa de e-mail pentru sugestii si sesizari.
Comenzile transmise prin sistemul Clever Taxi vor fi preluate cu prioritate de şoferii taximetrişti din Bucureşti afiliaţi celor 12 companii de taximetrie care participa în program. Oferta este în permanenţă extinsă şi către alte companii de taxi din Bucureşti.
De la lansarea, în octombrie, a aplicaţiei mobile Clever Taxi au fost preluate si confirmate peste 1 milion de comenzi de taxi, a mai comunicat operatorul de telefonie mobila.
La momentul lansarii acestei aplicatii, operatorul preciza ca toate „comenzile sunt preluate de peste 7000 de taximetristi din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Ploieşti şi Galaţi, ce vor confirma cu prioritate cererile venite prin intermediul acestei aplicaţii. Pe viitor vor fi adăugate firme de taxi noi din oraşele existente cat şi din alte oraşe noi din România”.