Pe scurt: Comunicarea interna/BTL a Petrom ramane la Ogilvy. Studiu despre expansiunea marketingului mobil si retelele sociale. Si un roman in juriul unui nou festival de publicitate
HotNews.ro
Ogilvy pastreaza contul de comunicare interna si BTL al Petrom. Un nou studiu Unlock Research abordeaza „Expansiunea mobile marketingului prin canale alternative de comunicare”. Adrian Preda de la Tempo va coordona jurizarea la categoria „Design” in cadrul unui nou festival de publicitate, ce va avea loc la Praga. Iar Seed Consultants anunta ca a realizat procesul de rebranding pentru un lant de retail de jocuri electronice, casino si pariuri sportive.
- Bucurestenii au devenit mai reticenti la marketingul pe telefonul mobil, comparativ cu anii precedenti, in conditiile in care numarul persoanelor care spun ca au primit reclame pe mobil este similar, potrivit cercetarii cantitative si calitative „Expansiunea mobile marketingului prin canale alternative de comunicare”, realizata in capitala de Unlock Research si prezentata, joi, in cadrul Mobile Marketing Conference. Potrivit studiului, doar 8% dintre participanti considera ca reclamele pe mobil isi ating scopul. Participantii la studiu spun insa ca, din punct de vedere al reclamelor de acest fel, ar fi de acord in principal cu cele care ofera informatie utila, cele trimise la ore corespunzatoare si care ofera informatie relevanta. Studiul evalueaza si folosirea retelelor sociale si arata ca cea mai frecventata astfel de retea, in randul respondentilor, este Facebook, urmata de hi5, LinkedIn si MySpace. Vezi detalii despre gradul de folosire a diverselor functii ale telefoanelor mobile, despre atitudinea fata de reclamele pe mobil, despre folosirea smartphone-urilor, a internetului mobil si a retelelor sociale in prezentarea Unlock Research.
- Ogilvy Group Romania se va ocupa in continuare de strategia de comunicare interna a Petrom si va sprijini compania in dezvoltarea activitatilor BTL pentru publicul intern si extern, arata un comunicat al agentiei. Acesta precizeaza ca Ogilvy a castigat o licitatie desfasurata in aprilie, agentia pastrand in grija conturile de comunicare interna si BTL pentru inca trei ani. Petrom a desemnat, recent, agentiile GMP si Graffiti BBDO sa se ocupe de dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR), cont de care, din 2007, s-a ocupat Ogilvy. Vezi comunicatul Ogilvy aici.
- Adrian Preda, director de creatie al agentiei Tempo, va coordona jurizarea la categoria „Design” in cadrul unui nou festival de publicitate: Festivalul International de Publicitate de la Praga-PIAF. Festivalul se va desfasura in perioada 19-21 mai 2010, juriul fiind prezidat de Tim Delaney, fondator si CEO al Leagas Delaney. Vezi detalii aici.
- Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de branding pentru lantul de retail de jocuri electronice, casino si pariuri sportive Power Club. Seed a realizat strategia de brand, identitatea vizuala si brandingul ambiental implementat in reteaua clientului, care numara 15 unitati in Bucuresti. Vezi detalii in comunicatul de presa.