Sari direct la conținut

Pe scurt: Reclamele primite cel mai bine la Super Bowl si noi initiative de taxare a continutului online in presa straina

HotNews.ro

Doua publicatii din portofoliul Axel Springer introduc plata pentru accesul la continutul online, masura pe care o pregateste si ziarul francez Le Figaro, potrivit Media Guardian. Iar un studiu USA Today arata ca reclamele primite cel mai bine de telespectatori in timpul Super Bowl au fost cele pentru Snickers, Doritos si Bud Light.

  • Doua publicatii din portofoliul grupului Axel Springer, Berliner Morgenpost si Hamburger Abendblatt, au introdus plata pentru acces la o parte din informatia pe care o distribuie online, potrivit Media Guardian, sursa potrivit careia o masura similara pregateste si cotidianul francez Le Figaro, incepand de luna aceasta. Accesul la o buna parte din continutul morgenpost.de costa acum 4.95 euro pe luna, in timp ce abendblatt.de a introdus un abonament de 7,95 euro pe luna pentru continutul premium.
  • Un spot realizat de BBDO New York pentru Snickers a fost declarat reclama favorita difuzata in cadrul Super Bowl, intr-un studiu realizat de USA Today si citat de Brand Republic. Circa 60 de reclame au fost difuzate in pauzele publicitare ale finalei campionatului de fotbal american, un eveniment major nu doar pentru sport, ci si pentru industria de publicitate. In clasamentul USA Today, bazat pe reactiile membrilor unor focus-grupuri monitorizate pe parcursul pauzelor publicitare ale Super Bowl, spotul Snickers a fost urmat de o reclama Doritos si una pentru Bud Light. Reclama Google – companie care, in premiera, a platit potrivit unor evaluari circa 5 milioane de dolari pentru 60 de secunde in timpul Super Bowl – ocupa locul 43 in clasamentul citat.

Spotul Snickers:

Spotul Google:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro