URBB scoate din buzunar 4 milioane de euro pentru promovarea sucurilor Granini
URBB & Carlsrom Beverage, companie care produce in Romania si sucurile Granini, a inceput o campanie de promovare a acestora in valoare de peste 4 milioane de euro, potrivit unui comunicat al companiei. Sub sloganul „Fructele iubesc Granini”, campania se va derula in perioada 26 iunie – 30 septembrie si poarta semnatura agentiei Publicis Romania.
Campania Granini va fi promovata in principal la TV si radio, in presa scrisa si outdoor, precum si prin proiecte speciale de BTL. Creatia apartine agentiei Publicis Romania, care a colaborat pentru realizarea celor 3 spoturi TV ale campaniei cu Gravity din Israel si cu studioul Carioca pentru partea de print.
Potrivit comunicatului, valoarea neta a campaniei depaseste 4 milioane de euro.
Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006. Compania URBB este prezenta atat pe piata berii cat si pe cea a bauturilor racoritoare din Romania.
Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale precum: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Holsten fara alcool, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.