Pagina de media: Fetele marinarului au facut 1,5-1,7 milioane de euro
HotNews.ro
Serialul „Fetele marinarului”, difuzat de Antena 1, a atras reclame in valoare 1,5-1,7 milioane de euro, aceasta fiind „si plaja in care se invarte bugetul de productie”, potrivit unei analize realizate de Pagina de media in colaborare cu agentia Next Advertising. Pagina de media il citeaza pe directorul de programe al Antenei 1, Florin Nicoara, potrivit caruia serialul va continua, dar nu se stie daca in toamna sau anul viitor.
Potrivit Paginii de media:
- Decizia privind momentul cand va fi reluat serialul va fi dictata de „contextul economic si evolutia pietei publicitatii”.
- Serialul a fost un succes din punct de vedere al audientei, insa economic a fost la limita. Florin Nicoara: „A fost profitabil in sensul ca nu s-au pierdut bani, data fiind criza economica”
- „Bugetul initial era mult mai mare: aproximativ 3,5 milioane de euro, dar si numarul de episoade trebuia să fie 120. Piata publicitatii, amortita de criza, a dat planurile peste cap. Cifrele au fost ajustate, numarul de episoade s-a redus la 70, iar banii de productie, undeva intre 1,5 si 1,8 milioane de euro”.
- Cei mai mari clienti de publicitate la Fetele marinarului au fost Orange, Coca Cola, Wrigley’s si Johnson Wax