Sari direct la conținut

Pe scurt: Schimbari de conturi si premii pentru agentiile romanesti de PR

HotNews.ro

Agentiile The Practice si McCann PR au castigat premii la ultima editie a Sabre Awards, competitie internationala dedicata relatiilor publice. Tot saptamana aceasta GMP PR a anuntat castigarea contului de relatii publice al PepsiAmericas, iar 2activePR ca va incepe sa gestioneze contul Timisoreana.

  • The Practice, agentia de PR a grupului Leo Burnett, a anuntat castigarea unui Gold Sabre Award la categoria „Consumer Goods/Beverage”, pentru campania Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, realizata de agentie impreuna cu 23 Communication Idea pentru Prigat. The Practice a fost declarata castigatoare in cadrul galei Premiilor Sabre desfasurate joi seara, la Stockholm, la aceeasi categorie intrand in finala si campaniile Coca-Cola Media Christmas Brunch  (Coca-Cola HBC Bulgaria/APRA Porter Novelli, Bulgaria); Enjoy Organic Wine Drinking (Barone Pizzini/Carl Byoir&Associates, Italia); Mission Olympic – Wanted: Germany’s Most Active City (Coca-Cola Germania/Jeschenko Medienagentur Berlin GmbH, Germania); Dani vino acasa (Pepsi Light/Pleon Graffiti, Romania)
  • In aceeasi competitie, agentia McCann PR a castigat un Sabre Award la categoria „Consumer Services – Entertainment, Culture and Sport”, pentru campania „Bookfest. Cartile au raspunsuri”. Concurentii McCann PR au fost Brands2Life (Marea Britanie), fischerAppelt Kommunikation (Germania), Four Communications (Marea Britanie) si Have PR&Kommunikation (Danemarca).
  • Tot saptamana aceasta, agentia independenta GMP PR a anuntat castigarea, in urma unei licitatii, a contului de comunicare corporatista pentru producatorul si distribuitorul PepsiAmericas. GMP PR va oferi servicii de consultanta, relatii media, management de criza, comunicare interna, organizare de evenimente si sprijin pentru programele de responsabilitate sociala corporatista.
  • La randul sau, agentia 2activePR a anuntat ca se va ocupa de activitatile de relatii publice pentru Timisoreana, dupa ce a castigat o licitatie in acest sens la finele anului trecut. Agentia va continua activitatile de promovare a proiectelor de care este legat acest brand – Serbarile Timisoreana, Cupa Romaniei Timisoreana si Tricoul Fair Play Timisoreana.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro