Media Details: Noi campanii de marketing in presa scrisa
HotNews.ro
Libertatea si Click! au lansat noi concursuri in care pun la bataie masini si benzina, ProSport a lansat o campanie de imagine ce se suprapune cu o campanie promotionala, iar Gazeta Sporturilor si Financiarul vin insotite de carti, trece in revista blogul media_details.
Iann scrie pe media_details:
- „Libertatea a mai lasat sa se mai domoleasca milionul Click-ului (care anunta ca a depasit in vazari Libertatea pe februarie) si contraataca cu un Mitsubishi Lancer pe zi in luna aprilie (28 de masini)”
- „Nici Click nu sta deoparte si pune 100.000 de mii de litri de benzina pe foc si inca 2 masini Fiat Bravo”
- „Prosport vine cu o campanie tactica de imagine “Stim ce inseamna sa fii suporter!” semnata de Arsenoaiei&Matasel dar in acelasi timp ataca la tribuna 1 cu o “valiza de bani” (13 martie-9 mai) si niste Mitsubishi Colt”
- „Gazeta intra cu integrala de carte Ioan Chirila si cu un dvd cu Dobrin”
- „Financiarul (…) vine saptamana viitoare cu “O alegere istorica: Barack Obama” care include reportaje exclusive realizate timp de 2 ani de echipa celor mai buni reporteri ai celebrei reviste americane Newsweek”