Sari direct la conținut

Isteria minutelor Cosmote a ajuns si la Iasi

Jurnalul de est

Cozi ca la lapte inainte de ‘89 – asta puteai vedea ieri in Iasi in fata magazinului Cosmote de pe strada Anastasie Panu. Oferta grecilor a rupt gura tirgului. Si nu numai la Iasi. In mai toate orasele importante din tara, cele 2.000 de minute puse la bataie de operatorul de telefonie mobila se pare ca atrag tot mai multa lume.

Multi tineri asteptau in frig pentru a achizitiona una dintre cartelele promotionale de la Cosmote. „Stau sa iau doua cartele: una pentru mine si alta pentru prietena mea. E destul de convenabil. Sint 2.000 de minute, e destul”, ne-a spus un tinar care statea la rind de zeci de minute bune. Mirare si pe partea trecatorilor.

„Ce se vinde? Asa coada n-am mai vazut de pe vremea lui Ceausescu!”, a spus zimbind o ieseanca aflata in trecere. Desi poate nu era de asteptat, Cosmote a lansat rapid atacul asupra pietei de telefonie mobila. Aceasta mai ales ca au patruns in Romania abia in luna decembrie a anului trecut.

Oferta cu lapte si miere

Pachetul promotional pentru aceasta luna de la Cosmote se pare ca ii lasa „masca” pe competitori. Avantajele sint mai mult decit graitoare. Astfel, oferta le permite atit utilizatorilor noi, cit si celor existenti ai cartelei Cosmote sa vorbeasca peste 33 de ore lunar, pentru o perioada de 12 luni de la data activarii in retea, pentru numai trei euro.

Potrivit reprezentantilor companiei, cartela Cosmote i se adreseaza in principal segmentului tinar si reprezinta o premiera pe piata romaneasca. „Cosmote Romania le face telefonia mobila accesibila tuturor, prin oferirea de solutii unice precum extraoptiunea 2.000 de minute.

Aceasta este prima dintr-o serie de oferte dezvoltate conform cerintelor consumatorilor pe care Cosmote Romania le va lansa anul acesta”, a spus Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare al Cosmote Romania.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro