Sari direct la conținut

Media Week: agentia digitala britanica I-Level isi inchide portile

HotNews.ro

Agentia britanica de marketing digital I-Level isi inchide portile, vineri, si intra in proceduri de lichidare, la doar cateva zile dupa ce a fost plasata sub administrare speciala, scrie Media Week. Financial Times scrie, la randul sau, ca agentia inregistra dezechilibre financiare dupa ce, la inceputul acestui an, i-Level a pierdut contul de comunicare digitala al guvernului britanic, intr-o licitatie in care s-a prezentat alaturi de Starcom, dar care a fost castigata de GroupM, parte a grupului WPP.

Media Week citeaza o sursa din interiorul agentiei potrivit careia: „Inca nu pot sa cred ca s-a terminat. (…) In urma cu doi ani, inregistram o crestere de peste 40% de la an la an si puteam sa pretindem ca eram cea mai mare operatiune digitala independenta din tara”.

Potrivit FT, doua cincimi din veniturile i-level proveneau de la Biroul Central de Informatii, institutia ce administra cea mai mare parte a bugetului de comunicare al guvernului britanic. i-Level nu a reusit sa convinga fondul de investitii ECI – care a preluat acum doi ani 60% din companie – ca va putea recupera pierderea suferita, moment in care conducerea agentiei a apelat la un administrator – compania Zolfo Cooper – care spera sa vanda afacerea, dupa cum scrie sursa citata.

Campaign a anuntat joi ca divizia i-Level dedicata retelelor sociale, Jam – printre clientii careia se numarau Renault sau Orange -, a fost deja achizitionata de groupul Engine.

Media Week scrie ca dupa plasarea i-Level sub administrare speciala peste 90 dintre angajati au fost concediati si este de asteptat ca companii media mari, precum Microsoft, Google sau Yahoo, sa inregistreze pierderi substantiale in urma acestei situatii. Sursa precizeaza ca cei mai mari clienti ai i-Level – printre care se numara si grupul News International, detinatorul tabloidului The Sun – au fost preluati deja, cel putin pentru o perioada de interimat, de alte agentii, in principal din grupul WPP.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro