Sari direct la conținut

Publicul se uita la stirile TV, dar retine doar starea vremii

Institutul de sondare a opiniei publice IMAS a realizat un sondaj privind parerea telespectatorilor si ascultatorilor despre televiziuni si radiouri, anunta BBC

Desi cercetarea e intreprinsa in debutul campaniei electorale, a rezultat ca una dintre cele mai comentate emisiuni este starea vremii. Sondajul a fost facut la solicitarea Consiliul National al Audiovizualului si pe bani europeni.

Potrivit raportului IMAS oamenii par mai degraba interesati de telenovele si de emisiuni de divertisment decat de realitatea politica.

80 la suta din persoanele intervievate se uita la stiri dar de acolo nu retin decat starea vremii: dialogul din sala Consiliul National al Audiovizualului s-a animat la acest punct, in expunerea lui Mircea Kivu intervenind si Ralu Filip.

Asadar, in plina campanie electorala publicul e putin interesat de politica fie la radio fie la televiziuni. Emisiuni de divertisment, muzica, telenovele si diverse filme cam acestea ar fi subiectele de top din preferinte.

Radioul e ascultat ca acompaniament pentru alte activitati.

Publicul pare satul de mesaje politice si prefera latura frivola a emisiunilor de radio sau de televizor. Si in plus, mesajele pe care audiovizualul le transmite sunt percepute atat de slab incat nu reprezinta un subiect de discutie pentru public.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro