Sari direct la conținut

5 to go, după „declarația de dragoste” pentru Starbucks: Nu ne-am așteptat la un răspuns, cu toate ca ne-am dorit unul

HotNews.ro
5 to go, după „declarația de dragoste” pentru Starbucks: Nu ne-am așteptat la un răspuns, cu toate ca ne-am dorit unul

​Lanțul românesc de cafenele 5 to go a atras 5.700 de like-uri și alte reacții la o postare pe Facebook în care „trolează” din nou gigantul american Starbucks. Inspirată de postarea Burger King vs. McDonald’s și KFC, de Valentine’s Day, campania celor de la 5 to go a început de Dragobete și va acoperi și luna martie. Lucian Bădilă, cofondator al 5 to go, a explicat pentru antreprenorii de pe StartupCafe.ro cum se „ia la trântă” cu un brand mondial ca Starbucks, într-o strategie de marketing de gherilă cu accente aproape folclorice.

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro….

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro