Sari direct la conținut

65 milioane de euro pentru Graffiti in 2007

Business Standard

Agentia de publicitate Graffiti BBDO, alaturi de agentia media Media Direction si agentia de marketing integrat, Proximity, ar putea incheia anul 2007 cu o cifra de afaceri de aproximativ 65 milioane de euro, potrivit estimarilor Catalinei Cernica, managing director Graffiti/BBDO.

In 2006, potrivit informatiilor furnizate de companie si a celor publicate pe site-ul Ministerului Economie si Finantelor, cele trei companii au avut, impreuna, rulaje de 57,4 milioane de euro.

“Obiectivul nostru este sa avem o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri, pe fondul cresterii eficientei si profitabilitatii”, a declarat pentru Business Standard, Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO, referindu-se la targetul pe 2007.

Astfel, grupul ar putea incheia anul fiscal 2007 cu incasari intre 63 si 66 milioane de euro. Agentia full service Graffiti/BBDO a avut in 2006 o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, in crestere cu aproape 50%, fata de cifra de afaceri din 2005, cand au avut incasari de 13,4 milioane de euro.

Media Direction a inregistrat o cifra de afaceri de 35,5 milioane de euro, clasandu-se pe locul doi in topul agentiilor de media dupa cifra de afaceri. Agentia a avut o crestere de 38% a cifrei de afaceri fata de 2005. Anul trecut, piata media a crescut cu aproximativ 30% fata de 2005. Cresterea de anul acesta este estimata la 35 de procente.

de Simona Firtat

integral in Bussines Standard

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro