65 milioane de euro pentru Graffiti in 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO, alaturi de agentia media Media Direction si agentia de marketing integrat, Proximity, ar putea incheia anul 2007 cu o cifra de afaceri de aproximativ 65 milioane de euro, potrivit estimarilor Catalinei Cernica, managing director Graffiti/BBDO.
In 2006, potrivit informatiilor furnizate de companie si a celor publicate pe site-ul Ministerului Economie si Finantelor, cele trei companii au avut, impreuna, rulaje de 57,4 milioane de euro.
“Obiectivul nostru este sa avem o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri, pe fondul cresterii eficientei si profitabilitatii”, a declarat pentru Business Standard, Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO, referindu-se la targetul pe 2007.
Astfel, grupul ar putea incheia anul fiscal 2007 cu incasari intre 63 si 66 milioane de euro. Agentia full service Graffiti/BBDO a avut in 2006 o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, in crestere cu aproape 50%, fata de cifra de afaceri din 2005, cand au avut incasari de 13,4 milioane de euro.
Media Direction a inregistrat o cifra de afaceri de 35,5 milioane de euro, clasandu-se pe locul doi in topul agentiilor de media dupa cifra de afaceri. Agentia a avut o crestere de 38% a cifrei de afaceri fata de 2005. Anul trecut, piata media a crescut cu aproximativ 30% fata de 2005. Cresterea de anul acesta este estimata la 35 de procente.
de Simona Firtat