Sari direct la conținut

90 de experti internationali si 2000 de participanti din 14 tari vin in Bucuresti, la ICEEfest

webPR.ro
ICEEfest 2015, Foto: Think Digital
ICEEfest 2015, Foto: Think Digital

Cel mai amplu festival dedicat Internetului, comunicarii, marketingului digital si tehnologiilor aferente acestora incepe saptamana aceasta, la Bucuresti. Peste 90 de speakeri vor urca joi si vineri pe 5 scene diferite unde vor discuta despre domenii de interes maxim pentru companiile care se confrunta cu transformarile radicale pe care le aduce Internetul. Acestora li se adauga artisti cunoscuti, actori si comedianti care vor anima atmosfera pentru cei peste 2.000 de participanti din 14 tari.

Cunoscutul actor si comedian britanic Jeff Leach se intoarce, in calitate de MC si entertainer al ICEEfest, iar agenda concertelor, petrecerilor, spectacolelor de stand up e mai consistenta ca niciodata.

Temele acoperite in cele doua zile acopera zone ample, incepand de la perspectiva „gigantilor” globali (Google, Facebook, Twitter, Yahoo, Microsoft etc) care afecteaza intreaga industrie, pana la creativitate, viralitate, continut, aplicatii mobile, advertising programatic, performance marketing dar si e-commerce sau antreprenoriat.

Iata informatii suplimentare despre principalele zone de continut ale ICEEfest 2015:

  • Global giants’ view
  • Creativitate si campanii virale
  • Apps & Mobile
  • Continut si Jurnalism
  • Programmatic Advertising
  • eCommerce si Performance Marketing
  • Antreprenoriat si Startups

„Internetul a impactat masiv toate domeniile economiei. Este motivul pentru care cred ca orice companie care se respecta ar trebui sa faca o investitie simbolica in cateva bilete prin care sa le ofere angajatilor un training intensiv, de 2 zile. Nu e doar o investitie in viitorul unor oameni, ci mai ales in viitorul companiei”, spune Dragos Stanca, reprezentantul organizatorilor, intr-o postare pe blogul sau.

Participantii la ICEEfest pot ajunge joi si vineri gratuit la festival, cu o masina UBER.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital si e prezentat de Orange. In asociere cu XAXIS – a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid. Evenimentele din festival sunt sustinute si de Prometheus, Huawei si BCR.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro