Sari direct la conținut

KeepCalling, compania americană din Sibiu care oferă servicii de telefonie în S.U.A., achiziționează CallingCards.com [P]

Smile Media
Sediul KeepCalling, Foto: KeepCalling
Sediul KeepCalling, Foto: KeepCalling

​KeepCalling a anunțat achiziția CallingCards.com, un serviciu specializat în vânzarea produselor prepaid de telefonie internațională cu sediul in California, S.U.A.. Această decizie se aliniază strategiei de expansiune a companiei și va susține atât creșterea bazei de clienți, cât și extinderea portofoliului de servicii.

CallingCards.com reprezintă a treia achiziție majoră a companiei KeepCalling din ultimii 5 ani. Primul serviciu achiziționat de companie a fost TopUp.com, în 2017. TopUp.com este un website ce oferă reîncărcări internaționale de mobil disponibile către operatori din peste 140 de țări. Cea de-a doua achiziție a fost Pingo.com, in 2021, un website specializat în servicii de telefonie internațională.

Membru nou al unei familii deja numeroase

Cu această mișcare, CallingCards.com se alătură familiei KeepCalling, o companie care servește peste 400.000 clienți și deține 60 de website-uri etnice ce oferă soluții de telefonie internațională și reîncărcări de mobil la distanță.

Fondată în 2002, compania KeepCalling oferă servicii comunităților de imigranți din întreaga lume, misiunea sa fiind de a ajuta oamenii să păstreze legătura cu familia și prietenii din țările natale.

Ce se schimbă pentru clienții CallingCards.com?

Deși denumirea website-ului rămâne aceeași, clienții existenți se vor bucura de un design nou, dar și de produse și opțiuni noi, cum ar fi o gama mai largă de numere de acces. În plus, pentru folosirea serviciului nu este nevoie de semnarea niciunui contract, nu există taxe ascunse, iar clienții pot anula serviciul oricând, fără penalități.

Clientii CallingCards.com beneficiază și de serviciul de relatii cu clienții disponibil 24/7, în cazul în care au nevoie de ajutor sau asistență.

Schimbările sunt binevenite, mai ales când este vorba despre schimbări în bine

Utilizatorii CallingCards.com pot alege unul dintre cele trei planuri tarifare puse la dispoziție, concepute în funcție de nevoile și comportamentele diferite ale clienților: Clear Choice, Simple Calls sau Top Value. Indiferent de opțiunea aleasă, clienții își pot schimba singuri planul tarifar, din contul online.

Pe lângă planurile tarifare descrise, noua versiune a CallingCards.com lansează planul World Unlimited, un abonament lunar care oferă apeluri internaționale nelimitate către numere de fix și mobil din peste 50 de țări.

CallingCards.com lansează și un nou serviciu menit să îi ajute pe imigranti să ofere sprijin mai ușor celor dragi de acasă: reîncărcări internaționale de mobil. Având peste 430 de operatori în peste 140 de țări, clienții pot trimite credit de telefon de oriunde din lume aproape oriunde în lume.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie de telecomunicații a cărei poveste începe în Georgia – Statele Unite ale Americii, cu 100 de dolari capital și dorința naturală a oamenilor de păstra legătura cu cei dragi, de acasă. Ideea îi aparține sibianului Florin Miron, absolvent de jurnalism, care lucra ca redactor video la Habitat for Humanity și care în iunie 2002 a lansat site-ul SunaRomania.com, domeniu dedicat românilor din S.U.A. În urma succesului imediat, la începutul anului 2003 a fost deschis primul birou în Sibiu, România, iar în 2004 a urmat un altul în Cochabamba, Bolivia.

În anul 2015, KeepCalling a cunoscut un nou avânt, odată cu lansarea

Tello – primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. Tello este un operator de telefonie mobilă în S.U.A., cu mai bine de 150.000 de abonați.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro