Sari direct la conținut

Proteste în SUA: ”Don’t do it”- Nike își modifică sloganul în contextul protestelor din SUA

HotNews.ro
Proteste în SUA: ”Don’t do it”- Nike își modifică sloganul în contextul protestelor din SUA

Compania Nike a lansat o campanie publicitară în care spune „don’t do it” – „nu o faceți”, în efortul de a se adresa tulburărilor sociale care au izbucnit în urma morții premature a lui George Floyd, în timpul unei intervenții a poliției.

Floyd, un bărbat afro-american, în vârstă de 46 de ani, a murit luni, în timp ce se afla în custodia poliției.

Nike și-a transformat sloganul „just do it” – „doar fă-o”, într-un videoclip pe contul de Instagram.

Compania are reputația de a fi implicată din punct de vedere social și de a aborda problemele din societate, inclusiv prin produsele lor. Nike a preluat și alte probleme de justiție socială, fiind una dintre primele companii americane de îmbrăcăminte sportivă care a făcut reclamă unui hijab sportiv.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro