EY Webinar: COVID-19: Impactul asupra continuității afacerilor – provocări și pârghii juridice și fiscale de redresare
Din cauza situației dinamice legate de răspândirea coronavirusului ( SARS-CoV-2) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și să ia măsuri preventive și de îngrijire pentru angajații lor. Siguranța oamenilor și a comunităților este o prioritate indubitabilă. De asemenea, aproape toate afacerile au nevoie de o planificare urgentă și temeinică care să asigure funcționarea la o capacitate cât mai aproape de normal.
Pentru a veni în sprijinul mediului de afaceri, vom organiza o serie de evenimente în perioada următoare.
Vă invităm la o primă discuție online pe data de 19 martie 2020 începând cu ora 10:00 cu experți EY care vă vor prezenta obligațiile și cele mai bune practici care trebuie aplicate de către angajatori în situația actuală din punct de vedere juridic și fiscal.
Vom răspunde la întrebările cu care ne confruntăm în această perioadă și vom discuta despre:
- Provocările mediului de afaceri
- Impactul stării de urgență și al pandemiei COVID-19 asupra executării contractelor
- Ce măsuri pot lua angajatorii în relația cu salariații? Muncă la distanță, concedii sau șomaj tehnic?
- Decontarea indemnizațiilor plătite de angajatori în aceste perioade de către Stat din Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale; cum vor recupera angajatorii acești bani?
- Cum afectează restricțiile de călătorie mobilitatea personalului român și străin
- Consecințele din perspectiva impozitului pe profit, TVA, impozitului pe venit, contribuțiilor sociale
- Pachete de măsuri ale autorităților fiscale în domeniul impozitelor directe și indirecte pentru sprijinirea mediului de afaceri
Înregistrarea pentru transmisiunea live se face aici.