Sari direct la conținut

Phoenix Media lanseaza SETI, primul instrument de masurare si planificare de digital OOH

HotNews.ro
Lansare SETI, Foto: Phoenix Media
Lansare SETI, Foto: Phoenix Media

Phoenix Media lanseaza prima aplicatie de planning programmatic – SETI, Sistem Extins de Trafic Integrat, anunta intr-un comunicat de presa. SETI este rezultatul unui studiu derulat impreuna cu D&D Research, care si-a propus sa identifice un profil demografic al persoanelor aflate in trecere pe langa cele mai tranzitate 43 de locatii din Bucuresti.

„SETI este primul instrument de masurare si planificare de digital OOH, la acest moment unic pe piata din Romania. Ne-am dorit sa oferim clientilor cu care lucram o targetare outdoor customizata si iata ca am reusit sa facem asta. Pentru prima data in Romania, avem un instrument care ne ofera un profil demografic, alocat pe ore, pentru OOH. Am instalat camere pe toate ecranele noastre si cu ajutorul unui soft de masurare perimetrala cuantificam traficul inregistrat in locatiile unde suntem prezenti cu TV Screen-uri”, a declarat Dio Boaca, Directorul General Phoenix Media.

Pe cele 30 de ecrane detinute de Phoenix Media au fost instalate una, doua sau trei camere, care filmeaza si numara in real time. Aplicatia SETI numara doar oamenii pentru care exista o probabilitate foarte mare sa vada spotul difuzat pe TV Screen, 90% -100%. In functie de directia lor de miscare, sunt luati in considerare doar cei care se indreapta direct catre ecran. Totodata, pentru fiecare locatie din Bucuresti, Phoenix Media stie exact carui tip de target se adreseaza si care este probabilitatea publicului tinta de a vedea spotul pe ecrane. In creionarea unei cercetari cat mai corecte, s-au utilizat parametri relevanti, precum sex, varsta, educatie, ocupatie, venituri, adresa domiciliu, adresa loc de munca, traseu spre job, traseu spre casa.

„Nu s-a mai realizat niciodata in istoria capitalei un studiu de trafic atat de complex. Am luat in considerare 3 perioade diferite ale zilei si am intervievat atat pietoni, cat si soferi, in total aproape 30.000 de chestionare. Pentru nivelul Bucurestiului este o cifra foarte mare, de aici relevanta crescuta a studiului. Datele obtinute au reusit, printre altele, sa demonteze si unele false perceptii” a adaugat Dan Petre, Managing Partner D&D Research.

Cateva dintre concluziile studiului:

  • Cel mai mare trafic din Bucuresti este inregistrat in intersectia Tineretului (3.312.411 impresii generate in decembrie 2015);
  • Piata Universitatii este prezenta in top 10 locatii tranzitate din cauza faptului ca pietonii folosesc preponderent pasajul pietonal si nu pot fi cuantificati de catre camere;
  • zona Pipera are un profil format din 70% barbati, cu varste intre 20 si 49 de ani si nivel socio-economic ABC;
  • Piata Domenii si Mircea Voda este tranzitata de persoane cu venituri medii spre ridicate.

Aplicatia SETI este user friendly si permite clientilor sa aiba acces in timp real la statusul campaniei pe care o deruleaza. Acestia pot verifica pe site-ul www.phoenixmedia.ro indicele de perfomare a campaniei setate si pot modifica in orice moment criteriile selectate.

Phoenix Media a luat nastere in anul 2003, intrand pe piata OOH cu ambitia si dorinta de a revolutiona industria prin viziune si gandire pe termen lung. Din 2005, pana in prezent, compania a adus pe piata mai multe premiere, fiind in prezent, singura care ofera servicii in ceea ce priveste targetarea personalizata. Totodata, Phoenix Media a introdus in Romania primul sistem de promovare outdoor pe intervale orare, precum si transmiterea in timp real a mesajelor de pe telefonul mobil pe ecranele digitale.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro