Sari direct la conținut

Pe scurt: Audientele radio de primavara – Kiss lider la nivel national si urban, Zu la Bucuresti. Premiu international pentru Gazeta Sporturilor. Ringier lanseaza un site de sport

HotNews.ro

Kiss FM este cel mai ascultat post de radio la nivel national si urban, in timp ce Radio Zu ramane lider in Bucuresti. Ringier Romania lanseaza publicatia online cu profil sportiv SporNews.ro. Iar Gazeta Sporturilor a fost premiata de o organizatie internationala pentru Gala Bute ca instrument de intarire a brandului.

  • Kiss FM este cel mai ascultat post de radio la nivel national si urban, in timp ce Radio Zu ramane lider in Bucuresti, potrivit ultimului val de audienta radio. Potrivit datelor culese in studiul de audienta radio in primavara acestui an, Kiss FM este urmat, la nivel national si urban (populatie 11+) de Radio Romania Actualitati si Radio Zu. La Bucuresti, Radio Zu este urmat de Radio romania si Kiss FM. Datele complete aici
  • Ringier Romania, compania ce editeaza tabloidul Libertatea si numeroase reviste, lanseaza oficial marti o publicatie online dedicata sportului, SportNews.ro. Potrivit companiei, site-ul se inscrie in strategia de diversificare a portofoliului online si are drept scop sa intareasca la nivel de continut de sport brandul Libertatea. Sectiunea de sport a site-ului tabloid va duce catre SportNews.ro, publicatie condusa editorial de Mihai Toma.
  • Investigatia despre Gala Bute a adus Gazetei Sporturilor un premiu global de marketing, oferit de International News Media Association (INMA), care la sfarsitul saptamanii trecute a acordat premiile sale pe 2014 pentru cele mai bune idei de vanzari si marketing ale brandurilor media. GSP noteaza intr-un comunicat de presa ca „pentru prima data in 79 de ani, presa din Romania castiga un premiu al INMA”. Publicatia a obtinut premiul intai la categoria „Best Use of an Event to Build a News Brand”, cu investigatia sa despre Gala Bute. Catalin Tolontan a scris pe larg pe blogul sau despre semnificatia acestui premiu, ce vine intr-o perioada in care ziarul castiga din publicitate intr-un an cat castiga intr-o singura luna in 2008.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro