Click-to-Door – unul dintre cele mai complete rapoarte de analiză a pieței de e-commerce din România este disponibil online
- Redactia Hotnews
Comercianții online au un nou subiect de dezbatere, dar și un plan de atac pentru anul 2022. Este vorba de cel mai nou studiu lansat pe piață: Click-to-door, un concept revoluționar pe baza căruia s-a realizat un raport amănunțit dedicat pieței de e-commerce.
Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după. Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.
Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar de către fondatorii companiilor Postis – Mircea Stan și InsightOut Analytics – Vlad Marincaș, alături de Cătălin Cîrnaru – Supply Chain Manager la Flanco România, Adrian Păun – Online Marketing Manager la Cărturești și Laura Sardescu – co-fondator NeaKaisa.ro, întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.
Inovații precum raportul Click-to-door sunt exemple de soluții cu impact care privesc spre viitor, cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Raportul este disponibil descărcării online pe www.click2door.io.
Urmărește webinarul mai jos
Citește materialul integral aici.
Articol susținut de Postis și InsightOut Analytics