Sari direct la conținut

VIDEO O plimbare cu mașina pe primul tronson de autostradă din Moldova / Un prim incident: asfaltul a cedat într-un loc unde n-au fost montate rosturile de dilatare

HotNews.ro
Prima tura pe A7 VO Bacau, Foto: Captura YouTube
Prima tura pe A7 VO Bacau, Foto: Captura YouTube

Cei circa 16 km din autostrada A7 care au rolul și de centură a Bacăului pe partea de est au fost dați în trafic miercuri, 2 decembrie, cu peste un an mai devreme față de termenul contractual. Circulația a fost deschisă cu restricții de viteză deoarece constructorul încă mai are lucrări de finalizat și de montat unele parapete, glisiere, panouri fonoabsorbante, precum și unele rosturi de dilatația, iar nodul rutier cu DN2F nu a fost încă deschis. Deschiderea circulației pe A7 nu a fost, însă, lipsită de incidente.

„Mai sunt lucrări minore de executat. În două-trei săptămâni vor fi finalizate”, a declarat șefa de la Autostrăzi, Mariana Ioniță, într-un interviu HotNEws.ro LIVE.

Imediat după deschiderea circulației, în jurul orei 17.00-18.00 în ziua de miercuri 2 decembrie, mulți șoferi deja au intrat pe noua centură, iar traficul prin Bacău s-a diminuat simțitor.

Deschiderea circulației nu a fost lipsită de incidente, însă. După cum relatează utilizatorii forumului peundemerg.ro pe podul de la Ruși-Ciutea nu au fost montate încă unele rosturi de dilatare, dar asfaltul a fost deja tăiat pentru această operațiune, iar din cauza traficului a început deja să se crape și să sară bucăți din el.

Aceiași utilizatori ai forumului au și realizat și a publicat un tur video din mașină cu porțiunea de autostradă A7 cu rol de centură a Bacăului.

UPDATE – Publicația locală Urban Bacău scrie că un șofer deja și-a avariat mașina din cauza asfaltului care s-a rupt în zona podului, acolo unde n-au fost montate rosturile de dilatare:

Vezi și:

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro