Sari direct la conținut

[P] Cum să folosești Big Data în social media

Smile Media
Spark One Data, Foto: Spark OneData
Spark One Data, Foto: Spark OneData

​Big Data și-a lăsat impactul asupra multor sectoare și schimbă modul în care oamenii lucrează, de la comerțul cu amănuntul la servicii medicale sau marketing. Dacă transformarea nu a ajuns încă la tine, pregătește-te – probabil nu mai ai mult de așteptat.

Chiar dacă intenția principală a social media a fost doar de conectare socială, scopul său pare să se fi supradimensionat. Platformele de social media sunt utilizate de branduri pentru a-și face publicitateși a-și extinde baza de clienți. Social media nu e însă un simplu OOH pentru campaniile de marketing, a devenit și resursa cea mai bună pentru planificarea viitoarelor strategii.

De la comment-uri, like-uri, share-uri la followeri și influenceri, se pot afla multe despre consumatori și comportamentul lor doar accesând profilurile lor de social media.

Cantitatea de date se dublează la fiecare doi ani și se estimează că se vor atinge peste 44 de trilioane de GB până la finalul anului 2020.

Spark OneData

Spark OneData este prima platformă integrată de procesare și analiză „Big Data” din România, în care datele sunt ușor de captat din orice fel de surse, și pe care se pot face analize pentru a descoperi clasificări și relaționări între date. De asemenea, Spark OneData oferă posibilitatea de a lucra cu datele în mod vizual, elimină barierele impuse de cunoașterea tehnologiilor specifice „Big Data” și furnizează astfel utilizatorilor un nou mod de interpretare și analiză a datelor.

Proiect co-finanţat din Fondului European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Citește integral pe startupcafe.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro