Primele rezultate anunțate de Vodafone, după preluarea UPC: Venituri în scădere cu 0,1% și 11 milioane de clienți, în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019
Vodafone România a anunțat marți primele rezultate financiare după finalizarea procesului de achiziție a UPC România în data de 31 iulie 2019. Astfel, al doilea mare operator mobil a raportat venituri de 232 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019, în scădere cu 0,1% în bază organică în comparație cu perioada similară a anului trecut, iar compania spune că rezultatele pentru acest trimestru includ și cifrele raportate de UPC România pentru lunile august și septembrie 2019.
Baza totală de clienți a fost de 11 milioane de utilizatori, iar valoarea ARPU mobil (venitul mediu pe utilizator) a fost de 5,3 euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019.
„Am început deja să lucrăm împreună și ne-am străduit să oferim cât mai repede beneficii clienților Vodafone și UPC. Astfel, în doar câteva săptămâni, am reușit să lansăm primele oferte comune de mobil și fix, furnizând beneficii variate tuturor clienților noștri. Vom continua să ne dezvoltăm pe baza potențialului extins, să punem accentul pe oportunitățile de convergență de care dispunem, prin îmbinarea celor mai bune elemente ale Vodafone și UPC, și să oferim chiar și mai multe beneficii tuturor utilizatorilor români de telecomunicații.”, a declarat marți Murielle Lorilloux, CEO Vodafone și UPC România.
Compania a mai anunțat că și-a îndreptat în această perioadă investițiile în performanța rețelei și că a lansat tehnologii mobile de ultimă generație, fiind, din nou, primul operator din România, și printre primii din întreaga lume, care să furnizeze servicii comerciale 5G, disponibile în acest moment în câteva județe din țară încă din luna mai 2019.
Aproape 10 milioane de clienți, o rețea fixă care acoperă 3,1 milioane de gospodării și venituri anuale cumulate de aproape un miliard de euro. Așa arată în linii mari noul jucător rezultat în urma preluării UPC de către Vodafone, dar procesul de integrare abia începe și va dura probabil circa 3 ani, a declarat în data de 17 septembrie 2019, Murielle Lorilloux, directorul general al Vodafone România. Pentru a sărbători o lună de la achiziție, cele două companii au lansat bonusuri cu internet nelimitat și acces TV pentru 3 luni.