Vodafone și UPC încep integrarea, proces care va dura circa 3 ani: Bonusuri pentru cei aproape 10 milioane de clienți
Aproape 10 milioane de clienți, o rețea fixă care acoperă 3,1 milioane de gospodării și venituri anuale cumulate de aproape un miliard de euro. Așa arată în linii mari noul jucător rezultat în urma preluării UPC de către Vodafone, dar procesul de integrare abia începe și va dura probabil circa 3 ani, a declarat marți Murielle Lorilloux, directorul general al Vodafone România. Pentru a sărbători o lună de la achiziție, cele două companii au lansat bonusuri cu internet nelimitat și acces TV pentru 3 luni.
Bonusurile includ date mobile nelimitate și mii de ore de filme și seriale disponibile oricând, în aplicația Vodafone TV, precum și acces la competiții sportive prin serviciile de televiziune digitală UPC. Există și bonusuri de 100 de euro pentru clienții UPC care vor să devină acum clienți Vodafone, precum și pentru clienții Vodafone care vor să cumpere un serviciu UPC. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina www.impreuna.vodafone.ro.
Clienții persoane juridice vor avea la dispoziție beneficii care includ până la 12 luni gratis de opțiuni TV sau discounturi pentru smartphones. Mai multe detalii sunt disponibile pe adresa www.vodafone.ro/business/impreuna.
Fuziunea celor două echipe va avea loc în prima parte a anului 2020, dar finalizarea întregului proces de integrare – legală, de portofoliu și mai ales de sisteme IT va dura circa ani, au anunțat marți oficialii UPC și ai Vodafone.
Vodafone a anunțat în data de 1 august că a finalizat procesul de achiziție a UPC pe piața locală, după aprobarea Comisiei Europene privind preluarea de către Vodafone Grup a operațiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia și Ungaria, într-o tranzacție de 18,4 miliarde de euro. Compania rezultată are o nouă echipă de management și urmează să introducă servicii de telecomunicații convergente fix-mobil.
Echipa executivă care va conduce noua companie rezultată și va raporta către Murielle Lorilloux, directorul general al Vodafone România, a fost anunțată luni, 29 iulie.
În trimestrul încheiat la 30 iunie 2019, veniturile totale ale Vodafone România au scăzut cu 2,7% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Baza de clienți a crescut cu 164.122 comparativ cu anul precedent, până la un total de 9.802.608 de clienți. ARPU mobil a fost de 5,1 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2019.