Cel mai mare festival din Europa Centrală și de Est dedicat transformărilor provocate de internet și tehnologie are loc la București, în 13 și 14 iunie
iCEE.fest se lansează sub un nou nume, UPGRADE 100, și aduce în Capitala României peste 140 de speakeri, experți și autori ai unor lucrări importante din domeniul transformărilor provocate de Internet și de noile tehnologii, în cel mai amplu festival de acest tip care a avut loc vreodată în țara noastră și în regiune.
Festivalul – care va avea loc în 13 si 14 iunie – a anunțat azi o agendă complexă (care se poateconsulta aici), ce cuprinde mai multe evenimente în paralel:
- Un eveniment de digital & tech cu speakeri-vedetă precum Salim Ismail – co-fondator „Singularity University”, cunoscutul futurolog Matthew Griffin, speakerul profesionist David JP Phillips – „Mr. Death by PowerPoint” și alți invitați
- O conferință a giganților globali, la Bucuresti: cel mai mare număr de speakeri și traineri de la Google, Facebook, LinkedIn și din partea altor playeri globali majori (Facebook si Google având scene dedicate, câte o zi întreagă) care au participat vreodată la un eveniment de acest tip organizat în România
- Un eveniment important dedicat startup-urilor: „UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch” va înlocui „200 Seconds of Fame” anul acesta, deoarece câștigătorul competiției din cadrul festivalului va primi si o finanțare de minim 50.000 de euro, din partea fondului de investiții GapMinder
- Nu mai puțin de 11 conferințe specializate, pe 11 verticale: DISRUPTIVE INNOVATION | ADVERTISING & MARCOM | CREATIVITY, VR, AR & EXPERIENTIAL | AI & ROBOTICS | eCOMMERCE & RETAIL | DIGITAL CONTENT & ADTECH | FINTECH & eMONEY | eHEALTH & MEDTECH | TECH & DEMOCRACY | STARTUPS & INVESTMENTS | VIDEO GAMING & ENTERTAINMENT.
Speakerii grupați pe fiecare linie de conținut sunt listați aici.
Biletele pentru festival se vor scumpi începând de marți, 21 mai, si se pot cumpăra de pe site-ul oficial, aici.
iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife și a altor susținători.