Sari direct la conținut

FOTO De ce a apărut o balustradă de oțel pe unul din peroanele stației de metrou Victoriei

HotNews.ro
La metrou la Victoriei, Foto: Hotnews
La metrou la Victoriei, Foto: Hotnews

​De la finalul lunii aprilie o balustradă de metrou a fost montată pe marginea peronului din stația Victoriei, ne-a semnalat un cititor HotNews.ro, întrebând dacă nu cumva soluția va fi implementată și în alte stații pentru a preveni eventualele accidente sau tentative de suicid. Metrorex precizează însă că balustrada de oțel a fost montat doar într-un singur punct al stației și este o măsură suplimentară de siguranță în contextul supraaglomerării de la orele de vârf.

„Metrorex continuă măsurile pentru îmbunătățirea serviciului public de transport cu metroul. În acest sens, o măsură suplimentară de siguranță fost montarea unei balustrade (bare de protecție) la marginea peronului de la stația Piața Victoriei 1, linia1, în direcția Pipera. Astfel, această balustradă are scopul de a proteja călătorii în contextul supraaglomerării de la orele de vârf a zonei respective”, a transmis MEtrorex la solicitarea HotNews.ro.

„Din analizele Metrorex s-a constatat că această stație este cea mai expusă la suprapopulare. O mare parte a călătorilor ce se îndreaptă spre peronul stației Piața Victoriei 1, staționează în așteptarea trenului de metrou în capătul peronului linia 1 (spre stația Piața Romană). De menționat că, trenul staționează după această bară de protecție, astfel încât să nu fie obstrucționată ieșirea/intrarea călătorilor în/din tren.”, a mai transmis Metrorex.

În mod curios, o balustradă similară NU a fost montat și în celălalt capăt al stației, pe celălalt peron unde, la fel, trenul când staționează lasă în spate o zonă liberă după cum se vede în poza de mai jos.

În schimb, Metrorex informează că o altă balustradă a fost montată în zona vestibul, la scările rulante care fac legătura între Piața Victoriei 1 și Piața Victoriei 2.

„Scopul acesteia este de a separa sensurile și de a crea un culoar favorabil călătorilor între cele două scări rulante. Noua configurație este însoțită de o semnalistică adecvată pentru direcționarea fluxurilor de călători”, notează Metrorex.

Cele două balustrade au fost montate, în noaptea 22 spre 23 aprilie 2019.

Stația Piața Victoriei este una din stațiile care se aglomerează cel mai mult în timpul orelor de vârf, mai ales dacă există vreo perturbare a traficului pe rețea, iar fotografiile cu peroanele arhipline sunt de multe ori viralizate pe rețelele de seocializare.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro