Instagram ar putea lansa o aplicație separată pentru online shopping – presă
Instagram lucrează la o aplicație dedicată pentru online shopping care ar putea fi numită IG Shopping, spun surse citate de The Verge. Utilizatorii ar putea cumpăra direct din aplicație de pe paginile companiilor pe care le urmăresc, mai ales că aproximativ 25 de milioane de firme au cont pe Instagram. Sursele spun că lansarea nu este sigură și că Facebook, compania care deține Instagram, ar putea decide că nu este cazul unei astfel de extinderi.
În ultimii ani mulți useri au stat mai puțin pe Facebook și mai mult pe Instagram, care este considerată o aplicație mai puțin încărcată și mai plăcută, în special datorită faptului că este vizuală.
Tocmai de aceea, orice modificare sau extindere trebuie făcută cu grijă, fiindcă mulți au spus că Instagram nu trebuie să devină Facebook.
Instagram a făcut câteva teste de onine shopping și tot mai multe companii și-au făcut cont. Văzând acest lucru, cei de la Instagram se gândesc că ar fi o posibilitate ca utilizatorii să cumpere direct dintr-o aplicație dedicată.
Instagram a testat un ”tool” de online shopping începând cu toamna lui 2016. Userii puteau achiziționa produse pornind de la poze puse în rețea de companii, iar un alt test permitea achiziții pornind de la Instagram Stories.
Cum a crescut numărul de utilizatori de Instagram (date statista.com)
100 de milioane – februarie 2013
200 de milioane – martie 2014
300 de milioane – decembrie 2014
400 de mllioane – septembrie 2015
500 de milioane – iunie 2016
600 de milioane – decembrie 2016
700 de milioane – aprilie 2017
800 de milioane – septembrie 2017
Un miliard – iunie 2018