Comunicarea cu Fiscul se va realiza exclusiv online, din 2019
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a pus la dispoziția contribuabililor, în 98% dintre sediile sale, calculatoare în sistem self service. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale, se arată într-un comunicat de presă al instituției.
„Cea mai bună metodă prin care contribuabilii se pot familiariza cu serviciile online este utilizarea lor”, spune ANAF, care a postat lista sediilor în care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili.
Aceasta poate fi poate fi accesată aici.
De asemenea, inspectorii fiscali vor sprijini contribuabilii pentru familiarizarea cu orice serviciu online pus la dispoziție de ANAF: înscrierea în Spațiul Privat Virtual, depunerea de declarații, consultarea ghidurilor și informațiilor existente pe site-ul ANAF etc.
Instituția precizează că, începând cu 1 ianuarie 2019, comunicarea între MFP – ANAF și contribuabili va fi realizată exclusiv online.
Citește și: