MedLife: Afaceri mai mari cu 33% în primele 6 luni. Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2018, compania Își propune un ritm de creștere de peste 20% față de 2017
MedLife a anunțat încheierea primul semestru din 2018 cu o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 400 milioane de lei, în creștere cu 33% față de aceeași perioadă din 2017. Potrivit reprezentaților companiei, rezultatele din primul semestru vin pe fondul unei dinamici foarte bune pe toate liniile de business. Astfel, cel mai mare a avans a fost înregistrat de clinici, care au raportat o creștere de 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, urmate de spitale, cu o creștere de 40% față de primele șase luni ale anului 2017. Clasamentul continuă cu laboratoarele, farmaciile și divizia de corporate.
“Suntem multumiți de rezultatele obținute. În primele șase luni ale anului în curs am înregistrat peste 750.000 de vizite în clinici, peste 2,9 milioane de analize procesate și peste 34.000 de pacienți care au beneficiat de intervenții complexe și servicii de spitalizare. Trendul este confirmat și de rezultatele obținute de către divizia corporate unde numărul abonaților care au accesat serviciile noastre a urcat la 614.000”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO al MedLife Grup.
Dincolo de creșterea organică, semestrul 1 a însemnat pentru MedLife și achiziția a trei operatori medicali, respectiv clinicile și spitalul Polisano, Ghencea Medical Center și Solomed Group. Aceste proiecte reconfirmă capacitatea MedLife de a achiziționa și mai ales de a integra companii medicale de mari dimensiuni sub umbrela unei companii antreprenoriale, care reprezintă de ani de zile principala platformă de dezvoltare a medicinei private din România.
“Achiziția Polisano a adăugat valoare grupului, atât din punct de vedere strategic, cât și din punct de vedere al rentabilității. Mai mult decât atât, complexitatea cazurilor medicale rezolvate în spitalul Polisano, dar și echipa de medici specialiști, aduc un plus valoare sistemului nostru medical și susțin poziționarea nostră în zona de excelență medicală. Nu în ultimul rând, această achiziție a adus la nivelul grupului know how privind activitatea medicala de radioterapie MedLife, devenind astfel singura companie integrată la nivel național care oferă aceste servicii”, a declarat Mihai Marcu, Președintele și CEO al MedLife.
Adițional proiectelor de achiziție, în primul semestru a.c. MedLife a continuat planul de investiții în retehnologizarea clinicilor, dar și în exitinderea unităților spitalicești existente. Astfel pe partea de tehnologie, compania a investit în achiziționarea a 6 aparate de RM (rezonanță magnetică) ajungând astfel la un total de 12 echipamente de acest gen la nivel național, devenind operatorul cu cea mai puternică platformă privată de diagnostic coroborată cu tratament chirurgical din România. Pe partea de spitale, MedLife a a demarat lucrările pentru extinderea a trei unități spitalicesti: Humanitas Cluj, Life Memorial Hospital București și Spitalul MedLife Brașov.
„Vom continua să investim în proiecte de amploare atât pe partea de tehnologie medicală cât mai ales pe partea de digitalizare și online – credem că am ajuns în etapa în care este nevoie să ducem experiența pacientului român la un nou nivel. Totodata, în calitate de lider al medicinii private românești, ne-am dori o mai mare predictibilitate din partea autorităților înainte de operarea unor schimbări legislative precum cele care au dominat mediul economic în ultimul an. În egală măsură, salutăm deschiderea Ministerului Sănătății față de colaborarea cu spitalele private, anunțată zilele trecute”, spune Mihai Marcu.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2018, reprezentații MedLife își propun să mențină ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, creșterea proiectată fiind de peste 20% față de 2017.