Volkswagen Group are un nou șef și anunță restructurarea activităților
Matthias Muller, cel care a fost numit șef al Volkswagen după izbucnirea scandalului Dieselgate, nu mai este la conducerea grupului, urmând a fi înlocuit de Herbert Diess, cel care în ultimii trei ani a condus brand-ul Volkswagen. Grupul care produce peste 10 milioane de automobile/an anunță crearea a șase noi divizii de business și își va împărți portofoliul compus din 12 mărci în trei categorii, scrie The Guardian.
Diess, noul CEO, a venit la Volkswagen în 2015, de la BMW, fiind considerat ”curat” fiindcă nu are nicio implicare în uriașul scandal de păcălire a testelor de emisii. Diess este caracterizat ca fiind un ”om de acțiune” și a fost lăudat de analiști pentru planurile de ”electrificare” a mărcii Volkswagen.
Grupul vrea să creeze șase noi divizii de business, inclusiv un portofoliu special pentru China, cea mai mare piață a sa. În plus, surse citate de Reuters spun că brand-urile ar putea fi împărțite în trei grupuri: de volum, premium și super-premium.
Din grupul super-premium ar urma să facă parte Porsche, Bentley, Lamborghini și Bugatti, iar grupul de mărci de volum va cuprinde Volkswagen, Skoda și Seat, din el urmând să facă parte și divizia de vehicule comerciale. Audi ar putea deveni divizie separată.