Ultimele cercetari arata ca 50% din populatia planetei se va confrunta la un moment dat cu matreata sau dermatita seboreica
Potrivit statisticilor, numarul celor care ajung sa aiba matreata este in crestere. Acest lucru se intampla deoarece parul nostru se confrunta cu diversi agenti de stres ai scalpului in fiecare anotimp si sub orice tip de clima. Intr-un mediu urban, o persoana este expusa la cel putin 6 factori poluanti din atmosfera, care contribuie la aparitia matretii. Iar poluarea nu exista doar afara – fumul de tigara este si el un factor de poluare a aerului.
- Brand distins cu statutul de Superbrand*
Printre factorii care duc la aparitia sau la agravarea matretii se numara si sistemele de incalzire din locuinte pe care le dam deschidem iarna, caldura si transpiratia din timpul verii, caciulile groase sau palariile care ne apara de soare, precum si transpiratia aparuta in timpul practicarii unui sport.
Din fericire, exista solutii. Printre ele se numara si sampoanele Head&Shoulders, cu o istorie de peste 50 de ani, in care s-au dedicat unei singure misiuni, cu toate resursele si toata pasiunea: aceea de a ajuta miliarde de oameni sa invinga matreata si consecintele ei neplacute din viata lor de zi cu zi.
Astazi brandul este preocupat de toate nevoile parului si cauta, impreuna cu specialisti si dermatologi de renume, sa gaseasca mereu solutii pentru nevoile specifice ale fiecarui tip de par, tinand cont de provocarile unui stil de viata in continua schimbare si ale mediului in care traim.
- Cele mai performante solutii pentru ingrijirea parului
Ultima inovatie Head&shoulders este formula cu tripla actiune, care curata, protejeaza si hidrateaza, pentru a combate matreata si a lasa parul frumos si stralucitor.
Formula Actizinc si HydraZinc, ingredientele pe baza de cafeina, activatorii thermo-cooling, sunt cateva dintre cele mai performante formule pentru combaterea diverselor probleme ale scalpului, pentru un par minunat, cu pana la 100% fara matreata (matreata vizibila, in conditii de folosire regulata).
Head&Shoulders s-a lansat in 1961 in Statele Unite, fiind de la inceput un deschizator de drumuri si oferindu-le oamenilor posibilitatea de a experimenta puterea piritionatului de zinc in combaterea si eliminarea matretii. De atunci, zeci de ani de studii, cercetari si teste in domeniu au facut din Head&Shoulders un lider care si-a pastrat locul binemeritat in mintea si inimile consumatorilor din intreaga lume. Head&Shoulders este acum cel mai testat* si cel mai de incredere sampon anti-matreata din lume.**
Lansat acum mai bine de 10 ani in Romania, este marca de sampon care a ajuns deja la 1 din 4 romani. Ceea ce spune multe despre relevanta si increderea de care se bucura in viata romanilor de zi cu zi.
Un astfel de brand isi atrage usor ambasadori pe masura. De-a lungul timpului, nume precum Thalia, Sofia Vergara, Odell Bechkam Jr., Manuel Neuer, Iker Casillas, Antoine Griezmann si Robert Lewandowski au avut colaborari cu brandul, cel mai nou nume de star care reprezinta brandul fiind Gigi Buffon, portarul lui Juventus si al echipei nationale a Italiei.
Portofoliul brandului numara colectii intregi dedicate diverselor nevoi si tipuri de par, de la game unisex cu diverse ingrediente pana la cele cu mentol, arome barbatesti sau cele specializate pentru nevoile barbatului modern ori ale femeilor care stiu ca un par fara matreata nu trebuie sa fie doar curat si ingrijit, ci si frumos, hidratat si stralucitor.
*pe baza studiilor publicate
**Estimare efectuata de P&G pe baza datelor privind vanzarile furnizate de compania de cercetare Nielsen pentru perioada iulie 2012 – iunie 2013.
*Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.
In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.