Pro TV va pune online, la liber, pe Protv.ro cea mai mare parte a continutului sau video, inclusiv materiale exclusive. Ramane functional si Voyo. Protvplus.ro se va inchide
Cea mai mare parte a show-urilor Pro TV vor fi disponibile online, la liber, pe site-ul Protv.ro de la finele acestui an, a anuntat joi, in cadrul eveniment dedicat lansarii grilei de toamna si rebrandingului posturilor din grup, Hendrik von der Linden, COO Pro TV. Grupul media a anuntat ca intentioneaza sa-si intensifice activitatea in mediile digitale, atat prin site-urile existente, cat si prin noi proiecte. Viitorul Protv.ro va oferi si continut exclusiv online.
In prezent, continutul Pro TV este difuzat pe mai multe platforme, in functie de tipul de continut: stirile pe stirileprotv.ro, sport pe sport.ro, show-urile de fictiune si de divertisment – pe protvplus.ro (la liber) si voyo.ro (pe baza de abonament).
Von der Linden a spus pentru HotNews.ro ca primele doua site-uri vor fi intarite atat la nivel de grafica (stirileprotv.ro are deja o noua infatisare) cat si la nivel de continut. In cazul show-urilor, acestea vor fi disponibile in continuare, fara publicitate, dar pe baza de abonament, pe voyo.ro, dar si gratuit pe Protv.ro, care va inlocui protvplus.ro ca platforma de distributie online sustinuta de publicitate.
Potrivit lui von der Linden, noul Protv.ro va fi lansat la finele anului, iar Protvplus.ro in actuala formula va fi inchis. Spre deosebire de actuala platforma de acces la liber la continutul de divertisment al televiziunii, viitoarea platforma va fi disponibila pe toate platformele digitale, nu doar in varianta desktop. In plus, tot continutul va fi disponibil imediat si pe aceasta platforma, cand este difuzat de televiziune. Protv.ro urmeaza sa ofere, foarte probabil de la inceputul anului viitor, si continut exclusiv digital constand in principal in materiale de divertisment. O buna parte a arhivelor show-urilor Pro TV vor fi de asemenea disponibile acolo.
Von der Linden a mai exprimat sprijinul Pro TV pentru o platforma de management al datelor (DMP) care sa serveasca editorii de presa online, in domeniul publicitatii de tip programmatic, platforma dezvoltata sub umbrela BRAT/SATI si care, a spus el, are sustinerea multor publisheri importanti. Potrivit reprezentantului companiei, aceasta platforma ar urma sa fie functionala in trimestrul al patrulea.