Constructorii auto prefera sa investeasca in online si refuza marile saloane auto. Ford, Rolls Royce si Lamborghini, printre marii absenti de la Paris
Lucrurile se schimba puternic in industria auto si la marele salon care incepe in 29 septembrie la Paris vor lipsi multe nume mari ale industriei, companiile preferand sa investeasca inj evenimente speciale cu clientii sau in promovarea pe online. Bentley, Lamborghini, Volvo, Rolls Royce, Ford si Aston Martin se numara printre marcile care nu vor fi prezente. Prezenta la un salon auto cu un stand decent costa de ordinul milioanelor de euro si poate depasi 10 milioane euro pentru un pavilion opulent.
Pana acum rar se intampla ca vreuna dintre marcile mari sa lipseasca la unul dintre cele trei saloane europene de traditie: Geneva, Paris, Frankfurt. In editia 2016 Salonul Auto de la Paris va fi insa plin de absenti celebri, semn ca se schimba mult prioritatile marilor companii auto si ca acestea nu considera ca merita sa investeasca milioane de euro in prezenta la marile saloane.