Sari direct la conținut

[P] O noua era a relatiilor cu angajatii

Smile Media
Tichete de masa UP, Foto: Smile Media
Tichete de masa UP, Foto: Smile Media

Daca in urma cu mai putin de 25 de ani tot ce isi puteau dori angajatii in relatia cu angajatorii era plata la timp a salariului si conditii umane de munca, ultimii 10 ani au marcat o revolutie a relatiilor de munca. Indiferent despre ce fel de industrii vorbim – sanatate, financiar, high-tech, business, retail etc. – companiile au intrat intr-o noua era pe fondul emanciparii tehnologiei si a fortei de munca. Productivitatea companiilor si exploatarea eficienta a oportunitatilor de dezvoltare vin la pachet cu modul in care acestea inteleg sa recruteze forta de munca bine pregatita, sa o motiveze si, prin urmare, sa o pastreze.

Nu intamplator, peste tot in lume, pachetul de beneficii salariale a devenit din avantaj competitiv pentru recrutarea de resurse instruite si talentate, o necesitate larg raspandita. De ce vin companiile cu pachete de extra beneficii? Pentru ca au inteles ca nu pot avea resurse umane eficiente si productive fara motivare, stimulare, satisfacere.

Conform unui studiu realizat recent de Up Romania, o majoritate covarsitoare a angajatilor romani isi doresc ca in oferta de beneficii sa intre tichetele de masa. Acestea sunt dorite de 79% dintre romani, alaturi de asigurari medicale, prime de sarbatori si tichete cadou.

Pentru companiile care nu au inca implementat acest sistem de beneficii, este important de stiut ca orice castig extra salarial acordat sub forma de tichete de masa beneficiaza de 0% taxe patronale si 0% taxe salariale deoarece reprezinta instrumente de politica sociala. Prin prisma deducerilor fiscale, o companie care acorda tichete de masa poate realiza economii de pana la aproximativ 40%.

O ratiune in plus pentru acordarea tichetelor de masa, pe langa cele fiscale si de motivare a fortei de munca, este cea legata de asocierea companiei cu promovarea unui stil sanatos de munca si viata. Tichetele de masa cresc bugetul personal al angajatului alocat produselor alimentare si, in acelasi timp, ii ofera posibilitatea unei mese sanatoase in fiecare zi prin faptul ca poate folosi tichetele intr-o vasta retea de magazine si restaurante.

Castigul este in mod cert de ambele parti. Compania castiga o echipa inchegata, cu un nivel ridicat de recunoastere, satisfactie si fidelitate, fara plata unor taxe impovaratoare, iar salariatii castiga un buget mai mare pentru consumul propriu si sansa unei vieti mai sanatoase si mai echilibrate. Mai mult, Up Romania are capacitatea ca adoptarea sistemului de tichete de masa sa fie foarte simplu, de la achizitionare pana la implementarea propriu-zisa.

Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza, fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumparare pentru angajati. Up Romania, fosta Cheque Dejeuner, face parte din Grupul Up, o companie internationala, independenta si solida care este prezenta in 17 tari si are o experienta de peste 50 de ani.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro