Grupul de comunicare GMP va coordona campania nationala pentru achizitia operei de arta Cumintenia Pamantului, de Brancusi
Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR si Webstyler, a castigat selectia pentru Campania nationala integrata de comunicare ce urmeaza a fi realizata in vederea achizitiei operei „Cumintenia Pamantului”, anunta Ministerul Culturii.
Potrivit sursei citate, „o comisie alcatuita din reprezentanti ai Ministerului Culturii, cu asistenta din partea industriei de specialitate si IAA Romania, a analizat si a evaluat propunerile trimise de agentiile care s-au calificat in etapa a doua a procesului de selectie, dupa verificarea portofoliilor fiecarui participant”.
Partea de creatie va fi asigurata de GMP Advertising, comunicarea digitala de Webstyler, partea de relatii publice de GMP PR si agentie media va fi Media Investment.
Intr-un comunicat, Ministerul Culturii „multumeste celor cinci agentii participante la procesul de selectie si isi exprima gratitudinea atat pentru deschiderea manifestata pe parcursul procesului, cat si pentru disponibilitatea de a participa pro bono la efortul colectiv de a pastra o sculptura unicat a lui Brancusi in circuitul public al operelor de arta”.