Site-ul american Mashable vrea sa se concentreze pe continutul video, in detrimentul acutalitatilor si al politicii
Site-ul american Mashable va accelera productia de continut video, reducand in acelasi timp spatiul acordat actualitatii generale si politicii, a precizat joi directorul general, Pete Cashmore, care a anuntat si despartirea de numarul doi in redactie, scrie AFP.
Aceste anunturi vin dupa cel de saptamana trecuta legat de colectarea de fonduri in valoare 15 milioane de dolari de la mai multi investitori, printre care grupul media Turner.
Pentru a favoriza difuzarea de continut editorial pe site-ul sau dar si pe alte platforme, Mashable doreste sa-si intareasca si mai mult identitatea, a precizat Pete Cashmore, care este si fondator, intr-un mesaj publicat pe LinkedIn.
„Vom petrece mai mult timp pentru a ne concentra pe subiectele noastre de baza: tehnologia, web culture, stiintele, retelele sociale, divertismentul, economia si evolutia modului de viata”, a detaliat Pete Cashmore.
Aceasta reorganizare va conduce si la despartirea Jim Roberts, director executiv al publicatiei, precum si de Seth Rogin, directorul comercial.
Ei vor fi inlocuiti, respectiv, de Greg Gittrich si de Ed Wise.