Sari direct la conținut

Pe scurt: Contul media Vodafone trece la MEC din 2016. Raport despre impactul publicitatii online in economia europeana. Adela Harnagea – la sefia productiilor interne Pro TV

HotNews.ro

Peste 30 de miliarde de euro au atras publisherii europeni din publicitatea online anul trecut, potrivit unui nou studiu prezentat de IAB Europe. In Romania, contul de media Vodafone va trece anul viitor de la agentia McCann Erickson la MEC (parte a Group M), dupa cum anunta Paginademedia.ro. Schimbari si in coordonarea programelor Pro TV.

  • Contul de media al Vodafone in Romania va trece de anul viitor de la agentia McCann Erickson la MEC, parte a retelei Group M, potrivit Paginademedia.ro, care citeaza surse din companiile mentionate. Mutarea are loc dupa ce, anul trecut, contul Vodafone si-a schimbat agentia la nivel global, lucru care nu s-a petrecut, insa, si in Romania, in conditiile in care McCann Erickson reprezinta de aproape 20 de ani compania de comunicatii pe piata de publicitate, cu exceptia unei scurte perioade, de un an si jumatate (2010-2011), cand reprezentarea media a trecut la OMD. Potrivit sursei citate, McCann Erickson Romania va pastra contul de creatie Vodafone.
  • Publicitatea online a generat, in 2014, venituri de 30,7 miliarde de euro pentru publisherii europeni, potrivit unui studiu lansat saptamana aceasta si sustinut de iAB Europe, „Paving the way: online advertising in the European economy”. Potrivit raportului, publicitatea online genereaza in prezent peste un milion de locuri de munca in Uniunea Europeana si contribuie „cu peste un miliard de euro ca valoare adaugata bruta”. Cele 30 de miliarde de euro reprezinta o treime din veniturile totale din publicitate atrase de publisherii europeni, iar pentru publishingul strict digital aceasta sursa asigura 75% din venituri. In prezent, mediul digital este al doilea ca marime in Europa, dupa TV, din punct de vedere al sectoarelor de publicitate, dar este de asteptat sa depaseasca televiziunea pana la finalul acestui an, pe cele mai dezvoltate dintre pietele europene. Raportul complet – aici
  • Productiile interne ale Pro TV vor fi coordonate de Adela Harnagea, producator cu experienta de peste 20 de ani in televiziune, in conditiile in care Melanie Triebel, Head of Production la Pro TV, paraseste televiziunea dupa un an si jumatate de activitate aici, potrivit Paginademedia.ro. Stella Litou ramane director de programe, in timp ce Adela Harnagea va conduce productiile locale, productiile Pro TV urmand sa fie coordonate si prin contributia a doi consultanti din Germania. Harnagea a lucrat la TVR, Pro TV, Prima TV si are de 11 ani propria companie de productie, Direct Target.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro