webPR: Cuvintele chiar pot schimba lumea: Era diferit, asa ca toata lumea il injura. Sau incuraja?
Fiecare dintre noi este autor in povestile si intamplarile de zi cu zi. Fundatia Friends For Friends a lansat o campanie pentru Premiile Superscrieri prin care ne invita sa ne amintim ca suntem autorii propriilor noastre povesti.
Campania de vara revigoreaza promisiunea Superscrieri si anume ca lumea se poate schimba prin cuvinte. Inspirata de functia de auto-corect din mesageria unui smartphone, campania Superscrieri ne incurajeaza sa fim mai atenti la felul in care ne exprimam, sa nu lasam auto-corectul sa gandeasca pentru noi. Chiar si cele mai banale situatii le putem schimba in bine daca schimbam cateva cuvinte.
Campania sprijina competitia Premiile Superscrieri care ajunge, in aceasta toamna, la cea de-a cincea editie. Premiile Superscrieri sunt pentru autorii de non-fictiune si jurnalism narativ din Romania – acei autori care, prin forta scriiturii lor reusesc sa miste comunitati si sa schimbe perceptii si atitudini despre lumea in care traim.
Iata cateva dintre mesajele si activarile campaniei:
Coastere Superscrieri – mesaje pentru conectat mai mult cu prietenii cand iesim in oras
Suntem conectati tot mai mult la social media, chiar si atunci cand iesim cu prietenii. Mesajele de pe coastere exprima nevoia de a ne conecta mai mult intre noi.
Le puteti gasi la cateva terase si localuri din Bucuresti (Energiea, Carturesti Verona, The Institute Café, Baraka, s.a. in curand).
Flyer pentru masina – mai atenti cu ceilalti
Avem ca exemplu o situatie simpla, precum parcarea masinii pe principiul ”oriunde ai mai gasit loc”. Poate sa nu ne pese daca parcam aiurea, sau putem lasa un mesaj si un numar de telefon pe parbriz, in caz ca incurca.
Daca esti sofer/soferita, s-ar putea sa gasesti sub stergator un flyer din campania de vara Superscrieri. Foloseste-l cu incredere sau creeaza-ti propriul mesaj si urmareste cum se schimba si reactiile oamenilor.
Mai multe detalii, pe site-ul FFFF si pe pagina de Facebook a fundatiei.
Sustinatori: BRD – Groupe Societe Generale (patron al editiei), AVON (sponsor principal), Orange, FAN Courier, Friends\TBWA, SPV Legal (sponsori de categorie).
Sustinatori media: Digi24, Sapte Seri, HotNews, Adevarul, Dilema Veche, Foreign Policy, RFI Romania, Decat o Revista, The Institute, Igloo, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Active Watch, SUB25, Romania Pozitiva, Think Outside The Box.