Sari direct la conținut

HARTA INTERACTIVA Stadiul lucrarilor pe fiecare autostrada din Romania. Care sunt tronsoanele planificate sa fie deschise pana la finalul anului

HotNews.ro
Autostrazi in lucru - iulie 2015, Foto: Hotnews
Autostrazi in lucru - iulie 2015, Foto: Hotnews

In momentul de fata in Romania se lucreaza efectiv la aproape 177 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe inca 40 de km pana la finalul lui 2015, asta dupa ce in urma cu doua saptamani s-a deschis traficul complet pe tronsonul de la Arad la granita cu Ungaria, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro. Daca totul merge conform planurilor, pana la finele anului soferii ar putea circula neintrerupt pe autostrada de la Nadlac (granita de vest) si pana dupa Lugoj. Practic, autoritatile spera sa deschida Lotul 2 al autostrazii Timisoara – Lugoj, la pachet cu cei 10 km de langa Lugoj care sunt gata din 2013, dar care au stat nefolositi pentru ca se opreau direct in camp, si inca 15 km din Lotul 2 al autostrazii Lugoj – Deva.

Ce autostrazi sunt planificate sa fie deschise traficului rutier in 2015:

La solicitarea HotNews.ro, reprezentantii CNADNR au transmis ca pana la sfârșitul anului 2015 se estimează deschiderea traficului pe inca 40,6 km de autostrada dupa cum urmeaza:

Autostrada Timișoara – Lugoj, lot 2 (întreg lotul) – 25,6 km

– Autostrada Lugoj – Deva, lot 2 (pe o lungime de 15.075 km, până la nodul rutier Margina)

„Deschiderea Autostrăzii Timișoara – Lugoj, lotul 2 va permite implicit și deschiderea integrală a Autostrăzii Lugoj – Deva, lotul 1 (de la km 0+000, la Nodul Balinț, aproximativ 10,1 km)„, mai sustin autoritatile, facand referire la bucata de 10 km care e gata inca din 2013, dar a ramas nefolosita pentru ca se oprea brusc in camp.

Practic, daca lucrurile vor merge conform asteptarilor lansate de autoritati si adaugam si cei 11,8 km inaugurati in urma cu doua saptamani pe autostrada Arad – Nadlac, la finele lui 2015 ar putea fi contabilizati 52,4 km de autostrada deschisi traficului.

HARTA INTERACTIVA – Autostrazile in constructie – iulie 2015:

Vizualizare hartă mai mare

STADIUL AUTOSTRAZILOR AFLATE IN EXECUTIE

  • A1 Timişoara – Lugoj Lot 2:    80,39%;

Autostrada Timisoara - Lugoj, Lot 2

Autostrada Timisoara – Lugoj, Lot 2

Foto: Hotnews

Stadiu financiar: 50,17%

Lungime: 25,6km

Cost: cca. 96.4 mil. Euro fără TVA.

Constructor: Tirrena Scavi

Termen contractual de finalizare: iulie 2016

  • A1 Lugoj – Deva Lot 2:    17,07%

Stadiu financiar: 21,00%

Lungime: 28,75 Km

Constructor: JV Salini Construttori SpA (Impregilo SpA) / Secol SpA

Valoare contract: 562.73 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016

  • A1 Lugoj – Deva Lot 3:    20,05%;

Autostrada Lugoj - Deva (loturile 2,3,4)

Autostrada Lugoj – Deva (loturile 2,3,4)

Foto: Hotnews

Stadiu financiar: 20,58%

Lungime: 21,14 Km

Constructor: JV Teloxim Con SRL / Comsa SA / Aldesa Construcciones SA / Arcadis

Valoare contract: 579.92 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016

  • A1 Lugoj – Deva lot 4:    34,10%;

Stadiu financiar: 15%

Lungime: 22,14 Km

Constructor: UMB – TEHNOSTRADE SRL

Valoare contract: 419.4 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016

  • A3 Gilau (Cluj Vest) – Nadaselu:    52,18%

Tronson Autostrada Gilau - Nadaselu (cu rosu)

Tronson Autostrada Gilau – Nadaselu (cu rosu)

Foto: Hotnews

Stadiul financiar: 15,46%

Lugime: 8,7 km

Cost: 59 milioane euro (de la bugetul de stat)

Constructor: UMB-Tehnostrade

Termen contractual de finalizare: aprilie 2016

  • Autostrada A10 Sebeș – Turda Lot 1:    7,89%;

Stadiu financiar: 15%

Lungime: 17 km

Valoare: 541.739.137 lei

Constructor: Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pomponio Construcţii SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016

  • Autostrada A10 Sebeș – Turda Lot 2:    6,62%;

A10 Sebes - Turda (pe loturi)

A10 Sebes – Turda (pe loturi)

Foto: Hotnews

Stadiu financiar: 15%

Lungime: 24,25 Km

Valoare: 549.332.493 lei

Constructor: Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading ’98 SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016

  • Autostrada A10 Sebeș – Turda  Lot 3:   24,5%;

Stadiu financiar: 17,82%

Lungime: 12,45 Km

Valoare: 420.511.921 lei

Constructor: Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A

Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016

  • Autostrada A10 Sebeș – Turda  Lot 4:    35,98%;

Stadiu financiar: 20,89%

Lungime: 16,3 km

Valoare: 470.004.894 lei

Constructor: SC PORR Construct SRL/PORR Bau GmbH

Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016

Autostrazi deschise traficului, dar la care inca se lucreaza:

Autostrada A1 Orăștie – Sibiu Lot 3: 96% (fără zonele cu alunecări).

Stadiu financiar: 93,86%

Constructor: Impregilo

Traficul deschis in noiembrie 2014, dar santierul a ramas cu mari probleme de stabilitate pe anumite portiuni. Detalii despre proiectul controversat, aici.

Autostrada A1 Nadlac - Arad la frontiera

Autostrada A1 Nadlac – Arad la frontiera

Foto: Opinia Timisoarei

A1 Nădlac – Arad și Drum de Legătură, lot 1: 97.68%*

Stadiu financiar: 83,51%

*Lotul 1 (Nadlac – Pecica) a fost deschis circulatiei in decembrie 2014 (fara Punctul de Trecere al Frontierei, 1,8 km), impreuna cu inca 6 km din lotul 2, desi lucrarile nu au fot finalizate in totalitate, iar receptia lucrarilor inca nu a fost facuta

Lungime: 22,2 km

Constructor: asocierea Astaldi – Max Boegl

Termen contractual de finalizare: iunie 2015

A1 Nadlac – Arad şi Drum de Legătura, Lot 2 – pentru remedierea lucrarilor existente şi finalizarea lucrarilor rămase de executat: 99.89%;

Deschiderea traficului s-a facut pe 11 iulie 2015.

Stadiu financiar: 49,71%

Lungime: 16,6 km

Constructor: asocierea Astaldi – Max Boegl

Termen contractual de finalizare: iunie 2015

A4 – Varianta de Ocolire Constanta – 93,5%

Stadiu financiar: 107,73%

Lungime: 21,77 km

Constructor: FCC – Astaldi

Valoare: 532 mil lei

Deschis traficului in 2011/2012

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro