Sari direct la conținut

Pana la autostrada Pitesti – Sibiu, Compania de Drumuri vrea o a treia banda pe un tronson din DN7 pe Valea Oltului si a contractat deja studiul de fezabilitate

HotNews.ro
DN 7 Boita - Vestem, Foto: Google Maps
DN 7 Boita - Vestem, Foto: Google Maps

Contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru constructia unei a treia benzi de trafic pe actualul DN 7 pe Valea Oltului a fost semnat de catre Compania de Drumuri si Autostrazi (CNADNR) cu firma EGIS Romania pentru circa 29 mii euro. SF-ul va fi realizat in 4 luni si vizeaza tronsonul DN7 intre Boita – Vestem de circa 11 km. In paralel, CNADNR a contractat deja si revizuirea SF-ului pentru autostrada A1 Sibiu – Pitesti, prioritatea numarul 1 din Master Planul de Transport.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta printr-un comunicat remis HotNews.ro ca in data de 16.06.2015 a fost semnat contractul care are ca obiect: „Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Realizare banda a 3-a DN 7 Valea Oltului”.

Valoarea totala a contractului este de 128.920 lei fara TVA, va avea o durata de implementare de 4 luni si a fost atribuit EGIS ROMANIA S.A.

„Proiectul are ca scop amenajarea unei benzi suplimentare pe drumul national DN 7, sectorul Boita-Vestem, pentru cresterea fluentei traficului rutier. Sectorul Boita-Vestem DN 7 (E68) este un drum national european care face legatura intre judetele Ramnicu Valcea si Sibiu, traseul urmand cursul Vaii Oltului traversand de la sud la nord Carpatii Meridionali. DN 7 se incadreaza in categoria drumurilor nationale principale ce leaga Bucurestiul de orasul Nadlac”, informeaza CNADNR.

„Avand in vedere ca acest drum este deschis traficului international, iar intensitatea traficului pe drumul national DN 7 este in continua crestere cat si datorita faptului ca drumul face legatura intre doua importante autostrazi, Bucuresti-Pitesti si Sibiu-Nadlac, s-a impus elaborarea acestui Studiu de Fezabilitate, ce va avea ca scop principal studierea posibilitatii amenajarii unei benzi suplimentare necesare pentru cresterea capacitatii de trafic pe tronsonul aflat pe Valea Oltului”, mai transmite institutia.

CNADNR a contractat si Studiul de Fezabilitate pentru Autostrada Pitesti – Sibiu

Pe 15 iunie, CNADNR a anuntat ca a semnat si contractul pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate al autostrazii A1 Sibiu – Pitesti, document necesar pentru demararea constructiilor in viitor.

Contractul a fost semnat cu Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucuresti – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL, are o valoare de 6,5 milioane euro si are o durata de implementare de 17 luni. Cu toate acestea, documentele pentru primele sectiuni – la capete – ar trebui sa fie gata dupa numai cinci luni, astfel incat loturile Sibiu-Boita si Curtea de Arges – Pitesti sa poata fi scoase la licitatie mai devreme.

Contractul pentru revizuirea SF-ului va avea o durata de implementare de 17 luni si este impartit astfel:

– 5 luni Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Sectiunea 1 Sibiu-Boita si Sectiunea 5 Curtea de Arges-Pitesti;

– 12 luni pentru Sectiunea 2 Boita-Racovita, Sectiunea 3 Racovita-Valeni, Sectiunea 4 Valeni-Curtea de Arges si Sectiunea 6 DN 73C Tigveni-Ramnicu Valcea;

– 5 luni pentru Asistenta Beneficiarului pentru lansarea si finalizarea licitatiilor de lucrari pentru constructia Autostrazii Sibiu – Pitesti.

„Am solicitat prestatorului sa inceapa cu sectoarele mai putin dificile, Loturile 1 si 5, astfel incat implementarea proiectului sa se realizeze cat mai repede. In aceste conditii, lucrarile efective la Autostrada Sibiu – Pitesti ar putea incepe in anul 2016. Acest proiect a fost identificat in Master Planul General de Transport ca fiind prioritate zero, astfel inchizandu-se Coridorul IV Pan European, Nadlac – Constanta”, a declarat Directorul CNADNR, Narcis Neaga.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro